آفتاب

کشته شدن 6 سرباز به دنبال حمله انتحاری در یک پایگاه ارتش یمن

کشته شدن 6 سرباز به دنبال حمله انتحاری در یک پایگاه ارتش یمن

یک منبع امنیتی یمن اعلام کرد، انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در یک کمپ نظامی در جنوب شرق این کشور شش کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری شینهوا، این مقام امنیتی که خواست نامش فاش نشود گفت: یک خودروی بمب گذاری شده با استفاده از کنترل از راه دور در نزدیکی کمپ نیروهای مسلح در یک منطقه استان شبوا منفجر شد که در جریان آن شش سرباز کشته و دو سرباز دیگر زخمی شدند.

وی گفت که این حمله تروریستی که این کمپ را هدف گرفت با چند حمله مسلحانه دیگر و تیراندازی به دو ایست بازرسی در همین منطقه همزمان شد.

یکی از ساکنان محلی گفت که صدای انفجار مهیبی به گوش رسیده و در نزدیکی این پایگاه ارتش دود غلیظی دیده شده است.

یکی از فرماندهان ارتش یمن نیز گفت: یکی از تروریست‌های القاعده خودروی بمب‌گذاری شده خود را در نزدیکی ورودی اصلی این پایگاه ارتش منفجر کرد که بر اثر آن سایر تروریست‌ها توانستند وارد شده و تیراندازی کنند.

این منبع آگاه افزود: نیروهای ارتش سریعا واکنش نشان دادند و تیراندازی‌ها در داخل و اطراف این پایگاه ارتش تا مدتی ادامه داشت. هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را نپذیرفته است اما مقام‌های ارتش یمن شبه‌نظامیان القاعده در یمن را مسئول حملات و ترورها می‌دانند.

انتهای پیام

کد N477162

وبگردی