آفتاب
نبیل العربی خبر داد

اعزام قریب‌الوقوع هیأت کارشناسی اتحادیه عرب به غزه

اعزام قریب‌الوقوع هیأت کارشناسی اتحادیه عرب به غزه

دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد، هیأت کارشناسی این اتحادیه ظرف دو روز آینده به نوار غزه اعزام خواهد شد تا نیازهای ساکنان این منطقه را بررسی کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آلمان، نبیل العربی، دبیرکل اتحادیه عرب هنگام ترک قاهره به مقصد اردن همچنین گفت، هیأت دیگری در سطح وزیران کشورهای عربی اواسط ماه آینده به غزه سفر خواهد کرد.

وی گفت، در سفر چند ساعته خود به اردن با ناصر جوده، وزیر امور خارجه اردن برای بررسی مسأله فلسطین و رویکردهای جدید در خصوص آتش‌بس بر اساس طرح پیشنهادی مصر و گام‌هایی که می‌توان برای پایان دادن به مناقشه عربی-اسرائیلی برداشت، گفت‌وگو خواهد کرد.

العربی در خصوص گزارش‌های منتشر شده درباره اعزام هیأتی در سطح وزیران کشورهای عربی به عراق و نوار غزه گفت: هیأتی از شخصیت‌های عربی برای سفر به عراق و دیدار با نخست‌وزیر جدید این کشور پس از اعلام تشکیل کابینه عراق، تشکیل خواهد شد تا حمایت اتحادیه عرب را از عراق اعلام کند.

دبیرکل اتحادیه عرب ادامه داد، همچنین هیأت کارشناسی عربی ظرف 48 ساعت آینده به غزه فرستاده خواهد شد تا نیازهای ساکنان این منطقه را بررسی کند. همچنین قرار است هیأتی عربی در سطح وزیران اواسط این ماه به غزه اعزام شود.

انتهای پیام

کد N476987

وبگردی