آفتاب

پیروزی پرگل لیورپول و توقف آرسنال در لیگ برتر

پیروزی پرگل لیورپول و توقف آرسنال در لیگ برتر

لیورپول در اولین بازی ماریو بالوتلی در لیگ برتر موفق شد تاتنهام را با 3 گل شکست دهد.

به گزارش ایسنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید. در یکی از حساس ترین دیدار برگزار شده تاتنهام و لیورپول در ورزشگاه وایت هارت لین به مصاف هم رفتند که لیورپول در نهایت موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به برتری برسد. لیورپول این دیدار را هجومی آغاز کرد و موفق شد خیلی زود دروازه حریف لندنی را باز کند. رحیم استرلینگ موفق شد با استفاده از پاس طلایی ژردن هندرسون دروازه تاتنهام را باز کند تا "لک‌لک ها" از حریف خود پیش بیفتند.

لیورپول در این دیدار برای اولین بار از ماریو بالوتلی در ترکیب خود استفاده کرد اما این بازیکن نتوانست دروازه تاتنهام را باز کند تا اینکه استیون جرارد موفق شد از روی نقطه پنالتی اختلاف را به دو گل برساند. پس از این گل بازی تا حدودی آرام شد ولی این پایان کار نبود و مورنو با یک فرار فوق العاده به زیبایی با پای چپ دروازه تاتنهام را باز کرد.




به این ترتیب لیورپول که در هفته قبل برابر منچستر‌سیتی شکست خورده بود توانست تاتنهام ر 3 بر صفر شکست دهد تا این تیم بار دیگر به جمع مدعیان این فصل قهرمانی برسد. این اولین شکست تاتنهام در این فصل بود. شاگردان پوچتینو در دو بازی قبلی خود در لیگ برتر به پیروزی رسیده بودند.




آرسنال در دیگر دیدار حساس به مصاف لستر‌سیتی رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. آلکسیس سانچس شیلیایی موفق شد در دقیقه 20 اولین گل بازی را به ثمر برساند اما لئوناردو یولیا دو دقیقه بعد شادی آرسنالی‌ها را تلخ کرد و موفق شد گل تساوی بازی را به ثمر برساند.



تابلوی نتایج



لیورپول 3 – تاتنهام صفر



لستر‌سیتی یک – آرسنال یک



آستون‌ویلا 2 – هال‌سیتی یک



در جدول رده‌بندی لیگ برتر چلسی و سوآنزی با 9 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های اول و دوم قرار دارند.



انتهای پیام




کد N476921

وبگردی