آفتاب
لیبرمن:

آتش بس با حماس انتخاب بدی برای اسرائیل بود

آتش بس با حماس انتخاب بدی برای اسرائیل بود

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد ارتش این رژیم باید در حمله به غزه حماس را شکست داده و گروه سیاسی دیگری را جایگزین آن می کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "آویگدور لیبرمن" وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با انتقاد از توافق آتش بس بین این رژیم و حماس گفت با این کار بهترین فرصت برای نابودی حماس و جایگزینی یک گروه سیاسی میانه رو در نوار غزه از دست رفت. وی در گفتگو با برنامه "فرید ذکریا" مجری شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا با این ادعا که حمله نظامی به غزه باید منجر به نابودی مقاومت می شد تاکید کرد آتش بس فراگیر در غزه، حملات نظامی 7 هفته ای ارتش اسرائیل به این منطقه را بی نتیجه گذاشت.

لیبرمن هدف از این حمله را نه اشغال مجدد غزه بلکه یافتن راهی مناسب برای پایان دادن به درگیری های سال های اخیر با حماس دانست. این سیاستمدار راست گرای افراطی در ادامه مدعی شد حماس تفاوتی با دیگر گروه های تروریستی که منطقه را تهدید می کنند، ندارد.

وی با اشاره به سخنان اخیر "اسماعیل هنیه" معاون رئیس دفتر سیاسی حماس گفت این سخنان موضع حماس را روشن کرده است که همانا از بین بردن اسرائیل است. وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که یک بار به خاطر به جریان افتادن پرونده های فساد مالی ناچار به کناره گیری از این سمت شده است، بدون اشاره به بمباران وحشیانه خانه های غزه توسط ارتش اسرائیل، مدعی شد علت اصلی این حملات شلیک موشک های مقاومت به شهرک های صهیونیست نشین بوده است.

کد N476888

وبگردی