آفتاب
والیبال قهرمانی مردان جهان؛

مائورو بروتو:ملی پوشان والیبال ایران از همه لحاظ از ایتالیا بهتر بودند

مائورو بروتو:ملی پوشان والیبال ایران از همه لحاظ از ایتالیا بهتر بودند

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: عملکرد بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در مسابقه برابر ایتالیا از همه لحاظ بهتر از تیم ما بود.

به گزارش ایرنا، مائورو برتو پس از شکست شاگردانش برابر ایران در کنفرانس خبری این مسابقه ضمن تبریک این پیروزی به تیم ایران، اظهار امیدواری کرد تا در دیدارهای آینده، تیمش بتواند این شکست را جبران کند.

وی تصریح کرد: راستش را بخواهید به نظر من این مسابقه، بازی سطح بالایی نبود. چون اولین بازی دو تیم بود و هنوز خودشان را با شرایط مسابقات قهرمانی جهان وفق نداده بودند. به نظرم هم ایتالیا و هم ایران می توانند بهتر از این بازی کنند. ولی خب در همین بازی هم ایران در همه فاکتورها از ما بهتر بود و شایسته این پیروزی بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا با اشاره به صبر و تلاش بازیکنان ایران، افزود: بازیکنان ایران رالی توپ را از ما گرفتند. یا حمله اولشان موفق بود و یا در حمله های دوم و سوم اینقدر بازی را ادامه می دادند تا توپ و پوئن را از آن خود کنند. این همان چیزی بود که تیم ایتالیا نداشت. به نظرم ایرانی ها تکتیک و ذهنیت قوی شان را در خدمت تاکتیک شان قرار دادند تا توانستند ما را شکست دهند.

بروتو همچنین ست سوم را کلیدی ترین ست دانست و گفت: ست سوم این مسابقه، کلید بازی بود که ایران از ما گرفت. البته داور هم اشتباه داشت ولی خب ایرانی ها هم بهتر از ما کار کردند و برنده شدند.

مسابقات گروه چهارم والیبال قهرمانی مردان جهان از امروز در شهر کراکوف لهستان آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار این گروه به مصاف ایتالیا رفت.

شاگردان اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه 3 بر یک به پیروزی رسیدند تا سه امتیاز شیرین در آغاز رقابت های جهانی از حریف مدعی خود به دست آورند.

ورزشی(1)**1379
کد N476841

وبگردی