آفتاب

وزیر دولت اصلاحات:زمان برای قضاوت عملکرد دولت زود است

وزیر دولت اصلاحات:زمان برای قضاوت عملکرد دولت زود است

تهران-ایرنا- وزیر دولت اصلاحات گفت:باید زمان بیشتری از عمر این دولت بگذرد چرا که این سال پرتلاش و در عین حال پردست انداز سپری شود تا بتوان بهتر درباره عملکرد دولت بتوان قضاوت کرد.

بگزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،مرتضی حاجی عصر یکشنبه در حاشیه مراسم ختم پدر اکبر ترکان مشاور عالی رییس جمهوری درباره ارزیابی از عملکرد دولت یازدهم این مطلب را بیان کرد.

وی درباره کاندیداتوری خود برای انتخابات مجلس دهم، افزود: بنده در این زمینه برنامه ای ندارم.

حاجی همچنین درباره اینکه بنیاد باران به عنوان یک موسسه فرهنگی برای دولت برنامه ای فرهنگی دارد گفت:بنیاد باران درحد توان خود جلساتی برگزار می کند اما برنامه ای برای دولت ندارد.

وزیر دولت اصلاحات درباره تشکیل حزب ندای ایرانیان گفت: عده ای جوان احساس تکلیف کردند ما این را به فال نیک گرفته و به علایق و سلیقه آنها احترام می گذاریم.

وی ادامه داد: جوانان علاقمند هستند که تشکل داشته باشند امیدواریم خدا به آنها کمک کند که در مسیر اصلاح درست قدم بردارند.

حاجی درباره این که برخی اصلاح طلبان به این تشکل به خاطر اینکه خود را نسل دوم اصلاح طلبان نامیده است انتقاد دارند، گفت: برای خودشان نام گذاری کردند،نباید درباره نامگذاری سخت بگیریم.

وزیر دولت اصلاحات درباره اظهار نظر حجاریان پیرامون اینکه اصلاح طلبان ستون فقرات دولت هستند،افزود: تعابیری که به کار می رود سلیقه افراد است به هر صورت جمعی از اصلاح طلبان دردولت حضور داند اما اینکه چه اندازه آنها کارآمدی دارند و چه میزان در جهت دهی خطوط اصلی این دولت نقش داشته باشند باید در عمل ثابت شود.

حاجی یادآور شد: بالاخره اصلاح طلبان در این دولت حضور دارند، یا ستون فقرات، یا دست یا پا و یا مغز فعالیت می کنند.

عضو بنیاد باران درباره سرلیستی اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس گفت: بحث سرلیستی هنوز خیلی زود است و ابتدا باید کاندیدا مشخص شود تا بتوان مشخص کرد چه کسی برای سرلیستی بهتر است هر چند که در انتخابات مجلس سر و آخر لیست تفاوتی ندارند و کسی که به مجلس برود نماینده است.

وزیر دولت اصلاحات درباره اینکه شما محوریت آقای عارف را در انتخابات می پذیرد یا نظر آقای عطریانفر را برای حمایت از آقای لاریجانی قبول دارید، گفت: این نظر آقای عطریانفر است و محترم است اما موافق این نظر نیستم.

سیام**1058**7261**1856
کد N476837

وبگردی