آفتاب
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تأکید کرد

ضرورت افزایش توان گروه‌های نظامی در حراست از آسمان کشور

ضرورت افزایش توان گروه‌های نظامی در حراست از آسمان کشور

نماینده‌ ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: افزایش توان گروه‌های نظامی در حراست از آسمان کشور ضروری است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی سیستان و بلوچستان، آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» در دیدار با شماری از کارکنان پدافند هوایی زاهدان افزود: امنیت داخلی هم‌چنین ایجاد جو سالم در سراسر مرزهای کشور یکی از وظایف پدافند هوایی است که با بهره‌گیری از نیروهای مؤمن و متعهد به نظام اسلامی در این امر موفق بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پدافند هوایی در ایران اسلامی یکی از حساس‌ترین و بهترین مقوله‌های نیروهای مسلح شناخته می‌شود از همین‌رو این نیرو در برترین شرایط ممکن میان نیروهای مسلح قرار دارد.

آیت الله سلیمانی یادآور شد: ملت ایران بیدار و هوشیار است و در مقابل توطئه‌های دشمنان، با اقتدار ایستاده است.

امام جمعه‌ی زاهدان گفت: نیروهای نظامی کشور، برای پایداری و حفظ انقلاب اسلامی زحمات فراوانی کشیدند و هرگز اجازه نمی‌دهند که دشمن به خاک جمهوری اسلامی ایران دست درازی کند.

وی خاطرنشان کرد: صلابت امروز ارتش و دیگر نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در دنیا کم‌نظیر است و باید به وجود چنین سربازان رشیدی افتخار کرد.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی امروز در منطقه به مسأله‌ی اثبات شده در دنیا تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین علل امنیت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وجود نیروهای مسلح مقتدر و بخصوص نیروی هوایی غیرتمند و شجاع است.

انتهای پیام

کد N476665

وبگردی