آفتاب

نماینده لردگان: کم‌توجهی به ورزش و جوانان توجیه پذیر نیست

نماینده لردگان: کم‌توجهی به ورزش و جوانان توجیه پذیر نیست

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس با بیان اینکه سازمان ورزش و جوانان در سطح استانی و ملی مورد غفلت واقع شده است، گفت: این کم‌توجهی توجیه پذیر نیست و دولت باید به مطالبات این حوزه موثر، عنایت ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، مجید جلیل سرقلعه در نشست مجمع نمایندگان با مدیرکل ورزش و جوانان استان به منظور بررسی مشکلات ورزشی این اداره کل، افزود: ادغام دو سازمان بزرگ تربیت بدنی و جوانان موجب شد ورزش و جوانان با مشکلاتی چون نبود زیرساخت‎های مناسب و نبود اعتبارات مواجه شود.

وی با بیان اینکه این سازمان در سطح استانی و ملی مورد غفلت واقع شده است، تصریح کرد: این کم توجهی توجیه پذیر نیست؛ چراکه جوانان همانگونه که در انتخابات با حضور پرشور خود حماسه آفریدند باید به مطالبات آنان از دولت نیز، توجه شود.

جلیل افزود: باگذشت زمان مطالبات جوانان در عرصه‎های مختلف متعدد و متنوع می‎شود در همین راستا برنامه‎های ورزش و جوانان باید در راستای رفع این نیازها هر چه سریع‌تر مشخص شود؛ چراکه تا بستن بودجه تنها سه ماه فرصت باقی است.

وی مشکلات در بخش زیرساخت‏های عمرانی این سازمان را یادآور شد و با بیان اینکه هدف از گفتن نقاط ضعف، تضعیف مدیران نیست، اظهارکرد: همکاری همه مسئولان لازمه رفع مشکلات حوزه ورزش و جوانان استان است.

جلیل با تاکید بر ضرورت رعایت عدالت و توازن منطقه‎ای در این حوزه، گفت: متاسفانه در برخی مناطق مانند شهرستان لردگان سرانه فضای ورزشی برای هر نفر بین 6 تا 8 سانتی متر است این در حالی است که در برخی شهرستان‌ها این سرانه بیش از 20سانتی‎متر است.

به گفته وی، شهرستان لردگان به علت مسافت زیاد با مرکز استان و عدم توجه مسئولان با عدم رشد زیرساختی در حوزه ورزش مواجه است که انتظار می‎رود در دولت تدبیر و امید توازن منطقه‎ای در این حوزه رعایت شود.

انتهای پیام

کد N476532

وبگردی