آفتاب
یک مقام قضایی:

کار در دادگستری سخت و طاقت‌فرساست

کار در دادگستری سخت و طاقت‌فرساست

رییس دادگاه‌های عمومی و انقلاب ساری با بیان اینکه کار در دادگستری سخت و طاقت فرساست و قابل قیاس با هیچ دستگاهی نیست، گفت: کار در دستگاه قضایی هم از لحاظ کثرت ارباب رجوع و هم از نظر شرایط روحی مراجعه کنندگان سخت و طاقت فرساست.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، هادی هاشمیان در جمع تعدادی از کارکنان دادگستری شهرستان ساری و خانواده‌های آن‌ها، گفت: بر اساس آمارگیری انجام شده، روزانه تعداد زیادی از مردم به دادگستری مراجعه می‌کنند که این تعداد مراجعه کننده موجب می‌شود همکاران ما فشار کاری زیای متحمل شوند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر برخی از افرادی که به دستگاه قضایی مراجعه می‌کنند کسانی هستند که به مال، جان یا ناموسشان تجاوز شده است؛ لذا ناراحت و خشمگین هستند و می‌خواهند که بلافاصله پرونده‌شان رسیدگی و منجر به صدور حکم شود و کوچکترین تعلل موجب ناراحتی آنان شده که در نتیجه موجب صعوبت و سختی کار در دستگاه قضایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم جریان‌های تندرو به نام اسلام، آدم می‌کشند و مرتکب رفتارهایی می‌شوند که هیچ جایگاهی در آموزه‌های دینی ما ندارد. در واقع این امر نقشه از پیش تعیین شده استکبار در راستای اسلام هراسی است که باید با بیداری و هوشیاری امت مسلمان با آن مبارزه کرد و آن را نقش بر آب کرد.

انتهای پیام

کد N476246

وبگردی