آفتاب

ویژگی های بارز آیفون 6 + عکس

ویژگی های بارز آیفون 6 + عکس

آیفون 6 در همان تاریخ قبلی یعنی دوشنبه 19 سپتامبر مطابق با 28 شهريور معرفی میشود.

 طبق آخرین گزارش های منتشر شده در اینترنت خبر هایی از قیمت های آیفون در اروپا پخش شده که همانطوریکه میدانید قیمت آیفون در اروپا از امریکا گرانتر است ولی این قیمت های به نظر کمی نجومی به نظر میرسد . 



ویژگی های آیفون 6


 هر چه به زمان عرضه آیفون نزدیک میشویم خبر های مربوط به این گوشی هر روز بیشتر شده و رنگ و بوی واقعی تری به خود میگیرند و بیشتر به جزییات نزدیک میشوند طبق آخرین اخبار به احتمال زیاد آیفون 4.7 اینچی با  رزولوشن 750 در 1334 پیکسل و چگالی 326ppi پیکسلی روانه بازار شود و در مدل 5.5 اینچی با رزولوشن 1242 در 2208  و با چگالی 461ppi عرضه شود .  


در ادامه اخبار در مورد آیفون به نظر میرسد این گوشی با حافظه 128 گیگابایتی هم عرضه شود طبق گزارشی که سایت GeekBar یک نقشه از آیفون منتشر شده و در آن از حافظه Toshiba NAND Flash و 129 گیگابایت حافظه تولید میشود البته این مدل به عنوان یک مدل premium نام گذاری شده که شاید یک نام برای مدل 5.5 اینچی یا شاید هم نامی برای مدل های 128 گیگابایتی آیفون باشد .

طبق آخرین گزارش های پخش شده در سطح اینترنت ، قطعات بیشتری از آیفون های جدید رو نمایی شده که از جمله آن ها میشود به باتری های دو آیفون 4.7 و 5.5 اینچی که در مدل 4.5 اینچی از یک باتری 1810mAh و در مدل 5.5 اینچی یا 6L از یک باتری بزرگتر ( بخاطر نیاز صفحه نمایش بزرگ به انرژی بیشتر ) از یک باتری بزرگتر با ظرفیت 2915mAh  بهره میبرد .

اخبار در مورد آیفون 6 تمامی نداره وقتی سال گذشته اپل شروع به خرید و ذخیره یاقوت کبود ( sapphire ) میکرد همه میدونستیم اپل به دنبال یک تغییر مهم است این تا اینکه فهمیدیم اپل قصد ساخت محافظ صفحه نمایش جدیدی از یاقوت کبود برای آیفون 6 دارد.

 و در ادامه آیفون 5.5 اینچی که احتمالا آیفون ایر نام میگیرد در تاریخ 25 سپتامبر یعنی 3 مهر آماده عرضه خواهد شد در ادامه این گزارش قیمت آیفون ایر 16 گیگابایتی در چین 5998 یوانمعادل 965 دلار امریکا خواهد بود این درحالی که  آیفون 6 ، 4.7 اینچی 5288 یوان معادل 850دلار آمریکا در چین عرضه خواهد شد که این عدد معادل آیفون 5s با 32 گیگابایت حافظه است حتی به نظر میرسد آیفون 6 یا حافظه 16 گیگابایتی عرضه نشود .

ویژگی بعدی آیفون 6 ، iOS 8  خواهد بود که تا جایی که از خبر ها به گوشی میرسد شامل دو برنامه  Preview , TextEdit  که در سیستم عامل مک وجود داشته و  به iOS راه یافته ، علاوه بر این دو برنامه اپل به احتمال زیاد برنامه HeathBook را معرفی می کند که به احتمال زیاد نیاز به چند سنسور جدید در آیفون دارد ، همچنین اپل  به کمک Shazem به دنبال یک برنامه جداگانه برای تشخیص موسیقی بر روی iOS 8 است .

از دیگر ویژگی های آیفون 6 میشود به استفاده از پردازنده ی A8 با فرکانس  2.6GHz  ، ( آیفون 5s از پردازنده A7 با فرکانس 1.4Ghz بهره میبرد ) به همراه صفحه نمایش Ultra-Retina با کیفیت بالای  389PPI نام برد البته شایعه ها از بکارگیری اپل از فناوری NFC در گوشی جدید خود دارد.

البته شایعه ها  از صفحه نمایش با کیفیت خارق العاده 441 ppi در آیفون 5.5  خبر می دهد .


تاریخ عرضه آیفون 6


اپل هنوز هیچ گونه نظری به طور رسمی راجع  به  آیفون 6 در رسانه ها اعلام نکرده  اما طبق رسم سال های گذشته احتمالا آیفون 6 در شهریور ماه ( سپتامبر ) به صورت رسمی برای پیش خرید از سوی اپل قرار داده میشود و به احتمال زیاد در مهر ماه گوشی های جدید تحویل خریداران داده میشود .


قیمت آیفون 6


معمولا اپل تغییری در قیمت نسل جدید گوشی های خودش اعمال نمیکنه اما شایعات از افزایش 100 $ قیمت آیفون 6 نسبت به آیفون 5s خبر میدهند این طور که از اخبار بر میاید اپل در حال مذاکره با شرکت های طرف قرداد با اپل است تا بتوانند ایفون جدید را 100 $ گرونتر نسبت به مدل قبلی عرضه کند شاید این افزایش قیمت بخاطر تولید صفحه نمایش بزرگتر یا سخت افزار بهتر باشد .


کد N476221

وبگردی