آفتاب
با اشاره به توزیع نامه علیه روحانی در صحن علنی،

یک عضو هیات رییسه: هیچ اراده‌ای برای تخریب رییس‌جمهور در هیات رئیسه نیست

یک عضو هیات رییسه: هیچ اراده‌ای برای تخریب رییس‌جمهور در هیات رئیسه نیست

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مسئول تهیه و توزیع نامه علیه رییس‌جمهور یک روز قبل از استیضاح وزیر سابق علوم را مهدی کوچک‌زاده، نماینده مردم تهران دانست و افزود: هیچ اراده ای در هیات رئیسه مجلس برای تخریب رییس‌جمهور وجود نداشت.

به گزارش گروه دریافت ایسنا، ضرغام صادقی در جمع خبرنگاران در خصوص اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها پیرامون توزیع نامه‌ای در صحن علنی مجلس علیه رئیس جمهور در ایام استیضاح وزیر علوم گفت: این اولین مصاحبه بنده بعد از استیضاح است و علی رغم اینکه بنایی بر انجام مصاحبه نداشتم اما ظاهرا برخی رسانه‌ها به دنبال ایجاد اختلاف بین دولت و مجلس هستند که هیچ سودی برای کشور و مردم نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه این نامه را کوچک زاده تهیه کرده و به هیات رئیسه مجلس تحویل داد و خودشان هم مسئولیت آن را بر عهده گرفتند و حتی قرار شد از پشت تریبون هم این موضوع را اعلام کنند اما فرصتی پیش نیامد گفت: هیچ اراده ای در هیات رئیسه مجلس برای تخریب دیگران وجود ندارد و آقای دهقان نماینده مردم چناران و طرقبه نیزهیچ نقشی در توزیع این نامه نداشتند.

این عضوهیات رئیسه مجلس افزود: هیات رئیسه مجلس همانطور که دولتی‌ها نیز به آن اذعان دارند در جهت تعامل و همکاری هرچه بیشتر دو قوه تلاش می کند و در همین راستا هم سعی شده تا سوال از وزرا و حتی تحقیق و تفحص ها تا جایی که امکان داشته باشد به حداقل برسد.

صادقی اظهار کرد: برخی رسانه‌ها با دامن زدن به این موضوعات نه تنها هیچ خدمتی به رئیس جمهور نمی‌کنند بلکه مانع خدمت رسانی بیشتر دولت و مجلس به مردم خواهند شد.

وی افزود: وقتی رئیس جمهور استیضاح را قبول کرده و آن را وظیفه ذاتی نمایندگان مجلس می داند دیگران نباید سو استفاده کرده و از این طرق به رابطه دولت و مجلس ضربه بزنند.

این عضو هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: در شرایطی که دغدغه اصلی دولت و مجلس رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و از سویی خروج از رکود مستلزم همکاری و تعامل جدی میان قوای مقننه و مجریه است نباید با پرداختن به مسائل حاشیه ای مانع از خدمت رسانی به مردم شد.

وی با بیان اینکه پیشتر نیز خبرگزاری آنا مصاحبه ای را از قول منادی عضو هیات رئیسه مجلس منتشر کرده بود که منادی در حضور سایر اعضای هیات رئیسه با آن رسانه تماس گرفت و این موضوع تکذیب شد افزود: بنده روز گذشته با آقای نعمتی سخنگوی هیات رئیسه مجلس تماس گرفتم و ایشان هم هرگونه مصاحبه علیه سایر نمایندگان و اعضای هیات رئیسه با خبرگزاری ایلنا را تکذیب کرد.

صادقی افزود: آقای نعمتی گفت بنده در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا این موضوع را مطرح کردم که هیات رئیسه مجلس از توزیع نامه علیه رئیس جمهور ناراحت بودند و بعد از این ماجرا قرار شد از این پس توزیع نامه ها با مشورت با رئیس مجلس انجام و در صورت صلاحدید در صحن علنی توزیع شود.

انتهای پیام

کد N475391

وبگردی