آفتاب
تولیت آستان حضرت معصومه(س):

باید در مقابل ناتوی فرهنگی دشمن تهاجمی عمل کرد

باید در مقابل ناتوی فرهنگی دشمن تهاجمی عمل کرد

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در زمینه رویارویی و مقابله با تهاجم فرهنگی باید با مواضع تهاجمی وارد عرصه شد و حریف را از میدان بیرون راند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در زمینه رویارویی و مقابله با تهاجم فرهنگی باید با مواضع تهاجمی وارد عرصه شد و حریف را از میدان بیرون راند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی به مناسبت فرا رسیدن 10 شهریور سالروز تشکیل قرارگاه هوایی خاتم‌الانبیاء در دیدار با فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س)، افزود: موضع ایران اسلامی در مقابله با تهاجم فرهنگی باید موضعی تهاجمی باشد.

وی اظهار کرد: دشمن با تمام توان، ظرفیت و سرمایه خود برای رویارویی و نابودی فرهنگ، ارزش و آرمان‌های ناب دینی ایران اسلامی به میدان آمده است.

امام جمعه قم گفت: در عرصه ممانعت از مواجهه آگاهانه دشمن با پیام‌های اصیل و ناب انقلاب اسلامی، اقدامات و فعالیت‌های شعاری و ابزاری به هیچ وجه کارساز نیست و باید با مواضع حکیمانه و شناخت درست به رویارویی با دشمن رفت.

سعیدی تصریح کرد: امروز دشمن ایران اسلامی از هر فرصتی جهت ضربه زدن به کیان اسلام و انقلاب بهره برده و در این زمینه از روش‌های گوناگونی بهره می‌برند که اگر نتوان پا به پای آنها تهاجمی عمل نکرد نمی‌توان موفق شد.

وی با بیان این‌که «تمام راهکارهای مقابله با تهاجمات فرهنگی در بیان و احادیث ائمه‌(ع) موجود است» افزود: امروز ما باید آموزه‌ها را استخراج کرده و مورد استفاده قرار دهیم.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س)، در ادامه با اشاره به وظایف خطیر پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) در صیانت از حریم هوایی کشور، گفت: جایگاه حساس ماموریتی شما ایجاب می‌کند در هر زمانی آماده باش باشید و این از رموز موفقیت شما در این عرصه است.

سعیدی با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه نساء، مبنی بر این‌که در نماز باید انسان تمام افکار خود را متوجه خالق کند، افزود: این بدان معنا نیست که به بهانه توجه به خداوند متعال از دشمن نیز غافل شد، چراکه غفلت از حمله دشمن حتی در حالت نماز که بهترین حالت عبادت بنده با خالق است، جایز نیست.

وی با بیان این‌که «اسلام در جنگ نظامی سفارش کرده تا حالت دفاعی داشته باشیم» تاکید کرد: این مهم در حالی است که در عرصه فرهنگی باید حالت تهاجمی داشت و فعالیت عمیق و اساسی تمام ائمه اطهار در این عرصه نشانگر اهمیت این مهم است.

انتهای پیام

کد N475334

وبگردی