آفتاب

حاجی: با پایان تعطیلات مجلس استیضاح وزیر نیرو را به جریان می‌اندازیم

حاجی: با پایان تعطیلات مجلس استیضاح وزیر نیرو را به جریان می‌اندازیم

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتمام مهلت یک ماهه متقاضیان استیضاح وزیر نیرو، گفت که در یک ماه گذشته هیچ اقدامی از سوی وزارت نیرو برای حل مسائل مدنظر نمایندگان متقاضی استیضاح انجام نشده و ما با آغاز به کار مجلس پیگیر استیضاح آقای چیت‌چیان خواهیم بود.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: طی آخرین جلسه‌ای که با آقای چیت‌چیان در حضور رییس مجلس و با وساطت آقای لاریجانی برگزار شد یک ماه به وزیر نیرو فرصت داده شد تا مسائل مدنظر استیضاح‌کنندگان را مرتفع کند و این یک ماه هفته گذشته به اتمام رسید.

وی افزود: ما در یک ماه گذشته هیچ اقدامی از سوی وزارت نیرو برای رفع ایرادات مدنظر متقاضیان استیضاح ندیدیم و بعضا عکس آن را شاهد بودیم لذا بعد از اتمام تعطیلات سه هفته‌ای مجلس در اولین هفته آغاز به کار مجلس موضوع استیضاح را به جریان خواهیم انداخت.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس درباره شکایت از وزیر نیرو به کمیسیون‌های امنیت و اصل 90 نیز تاکید کرد‌: شکایت از آقای چیت‌چیان در کمیسیون امنیت ملی در مورد مصاحبه تلویزیونی ایشان بود که برداشت ما این بود که طرح این مسائل بین استان‌ها مشکل‌ساز می‌شود لذا در این باره به کمیسیون امنیت ملی شکایت کردیم که این موضوع در کمیسیون مربوطه در حال رسیدگی است.

وی افزود: شکایت از وزیر نیرو در کمیسیون اصل 90 هم در مورد حق اشتراکی‌هایی است که پنج سال است آب به آنها نداده‌اند و برخلاف قراردادهای وزارت نیرو عمل شده که کمیسیون اصل 90 هم در حال تهیه گزارشی در این باره است.

انتهای پیام

کد N475201

وبگردی