آفتاب

یک فعال دانشجویی: دولت یازدهم فضای اجتماعی و دانشگاهی را گسترش داده است

یک فعال دانشجویی: دولت یازدهم فضای اجتماعی و دانشگاهی را گسترش داده است

یک عضو انجمن اسلامی پیرو خط امام دانشگاه اصفهان گفت: گسترش فضای اجتماعی و دانشگاهی و رضایت مردم و نخبگان حاصل عملکرد یک ساله گذشته دولت بوده است.

یونس نادری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: رئیس جمهور با انتخاب کابینه خود آغاز خوبی را برای تعامل رابطه جمعی با دولت تعادل محور آغاز کرد. اما مجلس پاسخ این پاسخ را با استیضاح وزیر علوم و سوالات پی در پی داده است. در موضع‌گیری‌ها و رفتارها می‌توان فهمید که جمعی نمی‌خواهند کمک حال دولت باشند.

وی ادامه داد: جمعی دارای یک اقلیت تندرو است که رسانه‌های زیادی دارند و بعضا همراهی صدا و سیما را نیز با خود دارند.

این فعال دانشجویی همچنین با بیان این که دولت موافقان و مخالفان متفاوتی در بدنه جامعه دارد، تصریح کرد: دولت انتقاد پذیر است و می‌داند در بدنه اجتماع، مجلس و دیگر نهادها هم مخالف و هم موافق دارد. آقای روحانی می‌داند که تنها رسانه‌ی مردم صدا وسیما نیست و از عدم همکاری این سازمان ضرری به رابطه‌ی دولت و مردم نمی‌خورد.

این فعال دانشجویی با اشاره به شرایط بحرانی اقتصاد کشور در ابتدای تحویل دولت گفت: دولت توانست طی سال گذشته از بانک مرکزی استقراض نکند، با وجود اینکه خرید و فروش در بازار کم است اما دولت تورم را کاهش داد و دیگر مردم نگران نیستند که شب بخوابند و صبح جنسی را چند برابر قیمت بخرند.

وی گفت: آدم‌های فاسدی هنوز هستند که باید حذف شوند. رویه دولت در حذف مفاسد خیلی‌ها را ناراحت کرده است و همین افراد در کار دولت اختلال وارد می‌کنند. اما نخبگان و مردم از وضعیت آرام کشور راضی هستند. دانشجویان می‌دانند که فضای دانشگاه آزاد و آرام شده و فضای مدنی جامعه باز شده است.

انتهای پیام

کد N475019

وبگردی