آفتاب
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری اولین همایش برون استانی خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در جوار شاهچراغ(ع)

برگزاری اولین همایش برون استانی خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در جوار شاهچراغ(ع)

توسعه واقعی یک کشور باوجود انسان‌های سالم محقق می‌شود. لذا ما هرچقدر در بخش‌های بهداشت، درمان و سلامت هزینه کنیم، اثربخشی آن را در پیشرفت جامعه مشاهده خواهیم کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین همایش برون‌ استانی خیرین سلامت استان در جوار شاهچراغ با حضور مسئولین، خیرین، واقفان و فعالین عرصه سلامت و حوزه بهداشت و درمان و جمعی از جامعه پزشکی در شهر شیراز برگزار می‌شود.

«سالار جوکار» در گفت‌و‌گو با ایلنا از یاسوج، با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد از دیرباز مهد واقفان و خیراندیشانی از جمله  آیت‌الله ملک حسینی (ره) و  سید علی ملک حسینی بوده است که خدمات ماندگار فراوانی را در جنوب کشور رقم‌زده‌اند،، اظهارداشت: توسعه واقعی یک کشور باوجود انسان‌های سالم محقق می‌شود. لذا ما هرچقدر در بخش‌های بهداشت، درمان و سلامت هزینه کنیم، اثربخشی آن را در پیشرفت جامعه مشاهده خواهیم کرد.

وی افزود: در پایان سال گذشته سیاست‌های کلی حوزه اقتصاد مقاومتی و سلامت توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد و توجه ویژه به بحث امنیت غذایی، سلامت، اخلاق محوری در حوزه فرهنگ و هدفمندسازی یارانه‌ها در مسیر ارتقای شاخص‌های اجتماعی، از منویات مقام عظمای ولایت است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از سال گذشته توسط دولت کار در این بخش‌ها آغاز و اکنون اعتبارات ناشی از افزایش قیمت حاملان انرژی در راستای سلامت مردم و ارتقای سطح کیفی بهداشت و درمان هزینه می‌شود.

جوکار گفت: مجمع خیرین سلامت استان با انجام کار کار‌شناسی و جذب خیرین بخش سلامت، تلاش جهت ایجاد وحدت رویه با مجامعی که عهده‌دار بحث عرصه سلامت هستند، انجام مشاوره، معرفی بیماران نیازمند به مراکز درمانی کم‌هزینه و احداث، تکمیل و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی ر ا از بدو شروع به کار در دستور کار داشته است.

وی پروسه تشکیل مجمع خیرین سلامت، اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی را برشمرد و با تقدیر از نیکوکاران فعال و افراد حاضر در این عرصه اظهار داشت: این امر در افزایش کمک‌های مردم نسبت به یکدیگر و رسیدن به رشد و بالندگی بسیار مؤثر است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد افزود: امیدواریم اولین همایش برون‌استانی که با حضور مسئولین، خیرین، واقفان و فعالین عرصه سلامت و حوزه بهداشت و درمان و جمعی از جامعه پزشکی در شهر شیراز برگزار می‌شود، نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته باشد.

کد N474946

وبگردی