آفتاب

افضلی: انگیزه زیادی برای موفقیت در مسابقه‌های جهانی دارم

افضلی: انگیزه زیادی برای موفقیت در مسابقه‌های جهانی دارم

آزادکار وزن 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران می‌گوید هرچند رقبای سرسختی چون جردن باروز آمریکایی و دنیس چارگوش روس را در مسابقه‌های جهانی پیش رو دارم اما تمام سعی‌ام را می‌کنم تا با کسب نتایج خوب مزد زحماتم را بگیرم.

رضا افضلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تمرین‌های ملی‌پوشان کشتی آزاد ایران در آستانه حضور در مسابقه‌های جهانی اظهار کرد: در چندین مرحله اردو تمرین‌های بسیار سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و ان‌شاءالله در فرصت باقی مانده با ریکاوری مناسب با آمادگی کامل در مسابقه‌های جهانی حاضر خواهیم شد. در مجموع از آمادگی خوبی برخورداریم و تمام هدف ما این است که با توجه به زحمات زیادی که کشیده‌ایم نتایج درخشانی را در مسابقه‌های جهانی کسب کنیم.

آزادکار وزن 74 کیلوگرم تیم ملی درباره انگیزه خود برای کسب موفقیت در مسابقه‌های جهانی گفت: مدال مسابقه‌های جهانی از اهمیت به مراتب بیشتری نسبت به بازی‌های آسیایی برخوردار است و انگیزه زیادی برای موفقیت در مسابقه‌های جهانی دارم. در این مسابقه‌ها رقبای قدرتمندی چون جردن باروز آمریکایی و دنیس چارگوش روس را پیش رو دارم و می‌خواهم با تمام توان مقابل آن‌ها به روی تشک بروم. ان‌شاءالله بتوانم مبارزات خوبی را به نمایش بگذارم و نتایج خوبی کسب کنم. با کمک خادم اگر بتوانیم کشتی‌های خودمان را بگیریم مطمئنا نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

وی درباره قطعی شدن حضور عزت الله اکبری در وزن 74 کیلوگرم در بازی‌های آسیایی نیز خاطرنشان کرد: فعلا هیچ چیز قطعی نیست. شاید با کسب نتایج خوب با صلاحدید کادر فنی در بازی‌های آسیایی نیز حضور یابم.

انتهای پیام

کد N474909

وبگردی