آفتاب
حاشیه های نشست خبری رییس جمهوری؛

پاسخ روحانی به دلواپسی یک خبرنگار

پاسخ روحانی به دلواپسی یک خبرنگار

تهران - ایرنا - سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری مملو از دهها خبرنگار، فیلمبردار و تصویر بردار رسانه های داخلی و خارجی از چهره های دیر آشنا تا جدیدی بود که هر یک در تکاپوی آن بودند تا از رییس جمهوری سوال بپرسند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، برخی خبرنگاران و تصویربرداران از چند ساعت قبل از شروع سومین نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در آخرین روز از هفته دولت، در نهاد ریاست جمهوری حضور یافته بودند.

** محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، حسین فریدون دستیار وی‍ژه رییس جمهوری، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت، محمدرضا صادق مشاور رییس جمهوری، مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری، طاهره قیومی رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهوری در این نشست حضور داشتند.

** محمد خدادی مدیر عامل ایرنا، محمد تقی روغنی ها مدیر مسوول روزنامه ایران و محمد دعایی مدیر مسوول روزنامه اطلاعات نیز از چهره های مطبوعاتی بودند که در نشست خبری رییس جمهوری حضور داشتند.

** خبرنگاران پیش ورود به سالن شهید بهشتی در لپ تاپ هایی که در ورودی سالن قرار داشتند، نام، نام خانوادگی، رسانه ، شماره تماس، آدرس ایمیل و موضوع سوال خود را ثبت می کردند.

**رییس جمهوری ساعت 16 و 10 دقیقه وارد سالن شد و نشست خبری با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد.

** «محمدرضا حیاتی» گوینده خبر تلویزیون مجری نشست خبری بود.

** رییس جمهوری ابتدا نیم ساعت درباره عملکرد دولت یازدهم در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، سیاست خارجی و فرهنگی ارائه کرد.

** خبرنگار دنیای اقتصاد نخستین و خبرنگار ایرنا، آخرین خبرنگارانی بودند که سوالات خود را از رییس جمهوری پرسیدند.

** وقتی نوبت به خبرنگار شرق رسید، گفت که هم یک سوال دارد و هم یک پیغام. این خبرنگار گفت که پیغامش در مورد انجمن صنفی روزنامه نگاران است و ادامه داد: می خواستیم ما هم کمی دلواپس باشیم.

رییس جمهوری در پاسخ به وی گفت: جواب پیغام این است که نگران نباشید.

این خبر در حال تکمیل است.

سیام
کد N474703

وبگردی