آفتاب

بازدید رییس‌کل دادگاه‌های عمومی‌و انقلاب تهران از مجتمع کارکنان دولت

بازدید رییس‌کل دادگاه‌های عمومی‌و انقلاب تهران از مجتمع کارکنان دولت

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در ادامه بازدیدهای دوره‌ای و منظم از مجتمع قضایی کارکنان دولت و ستاد حوزه مرکزی دادگاه‌های تهران بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های انجام شده قرار گرفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ابتدای این بازدید حسینی سرپرست مجتمع قضایی کارکنان دولت گزارشی از عملکرد و آمار وارده به مجموعه و همچنین کمبود کادر قضایی و اداری و برخی از امکانات را ارائه کرد.

در ادامه رییس کل دادگاه‌های تهران با قضات و کارکنان خدوم این مجموعه قضایی دیدار و با تشویق جمعی از همکاران قضایی و اداری مجتمع قضایی کارکنان دولت و همچنین حوزه مرکزی دادگاه‌های تهران از تلاش‌ها و زحمات دلسوزانه آنان تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در جمع همکاران و تشکر از زحمات صادقانه آن‌ها اظهار کرد: با توجه به اهمیت پرونده‌های مطروحه در مجتمع قضایی کارکنان دولت و شعب ویژه منابع طبیعی ضمن اتکال به خداوند نیازمند به مدیریت، برنامه‌ریزی و رسیدگی قاطع بر اساس قانون بدون توصیه‌پذیری می‌باشد.

وی در پایان سخنان خود ضمن تاکید مجدد بر تکریم ارباب رجوع، بار دیگر به استفاده جدی‌تر از برنامه سمپ و کسب امتیاز سرانه پرونده به لحاظ کمبود وارده تاکید کرد.

انتهای پیام

کد N474527

وبگردی