آفتاب

رییس‌جمهور/1/: تا پایان سال تورم کمتر از 20 درصد خواهد بود

رییس‌جمهور/1/: تا پایان سال تورم کمتر از 20 درصد خواهد بود

رییس‌جمهور گفت: در بحث تورم بهتر از وعده‌ای که به مردم داده شده محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی در چهارمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع)، همچنین گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و سایر دولتمردان شهید، اظهار کرد: دولت در سالی که گذشت در زمینه‌های مختلف قدم‌هایی که برداشته در مقاطع گوناگون برای مردم تشریح کرده و آنها را توضیح داده است و امروز به مناسبت آخرین روز هفته دولت مباحثی را عنوان می‌کند.

وی با مورد توجه قرار دادن موضوعات در زمینه اقتصاد کشور، گفت: دولت موفق شده تورم را در طول یک سال گذشته مهار کند و به وعده‌ای که به مردم داده بوده به نوعی پاسخ دهد. قرار بود تا پایان امسال تورم 12 ماهه را به 25 درصد برساند و امروز آخرین آمار ما می‌گوید تورم 23/2 بوده است. ضمن اینکه تا پایان سال تورم کمتر از 20 درصد خواهد بود پس بهتر از وعده‌ای که به مردم داده شده محقق خواهد شد.

رییس‌جمهور با بیان اینکه تصمیم دولت بر این است که کاهش تورم در سال‌های بعد هم ادامه دهد ودر سال‌های بعد نیز شاهد یک رقمی بودن تورم خواهیم بود، گفت: اگر این کار عملیاتی شود برای اولین بار است که بعد از 40 سال تورم کشور یک رقمی شده است.

ادامه دارد

کد N474416

وبگردی