آفتاب

رویای بازگشت به قدرت دختر صدام با حمایت مالی از تروریست های داعش

رویای بازگشت به قدرت دختر صدام با حمایت مالی از تروریست های داعش

برلین - ایرنا - هفته نامه آلمانی اشپیگل در گزارشی درمورد جنایات گروه تروریستی داعش در عراق، از ˈرغد حسینˈ دختر صدام دیکتاتور سابق این کشور به عنوان یکی از حامیان مالی داعش نام برد و نوشت: رغد با حمایت از جنایت های داعش رویای بازگشت به قدرت خودش و بعثی ها را در سر می پروراند.

به گزارش ایرنا، این نشریه آلمانی در گزارش خود به نقل از دیپلمات های مستقر در خاورمیانه، نوشت: دختر بزرگ صدام از تروریست های داعش در عراق حمایت مالی می کند و چندین تن از نظامیان ارشد دوره دیکتاتور سابق عراق از جمله ˈفاضل الهیالیˈ، ˈابو علی انوریˈ و ˈعدنان السویداویˈ که همه چیز خود را بعد از سقوط صدام از دست داده اند در جمع گروه تروریستی داعش از حقوق بگیران دختر صدام هستند.

این مطلب در ادامه می افزاید: رغد همچون پدرش تشنه قدرت است و برای دستیابی به آن همه کار می کند به طوری که حتی در این راه همسر خود را نیز قربانی کرده است.

اشپیگل نوشت: رغد حسین با صبر و حوصله فراوان منتظر روزی است که قدرت را در عراق بدست گیرد، وی بعد از کشته شدن صدام نیز تاکید کرده بود که به عنوان بزرگترین فرزند صدام، جانشین سیاسی پدرش است و باید بر مسند قدرت بنشیند.

این مطلب می افزاید: دختر صدام که در گذشته با پوشیدن لباس های غربی و بدون حجاب در عموم ظاهر می شده است، دوباره حجاب بر سرکرده و عکس های قرآن بدست پدرش را در صفحه فیس بوک خود به نمایش گذاشته و از او با عنوان ˈشهید راه اسلامˈ یاد می کند.

اشپیگل در خاتمه می افزاید: سازمان پلیس جهانی (اینترپل) از سال 2007 رغد حسین را به دلیل حمایت از قیام علیه آمریکایی ها در عراق،تحت تعقیب قرار داده است.

اروپام*4*456*1701**1392
کد N472492

وبگردی