آفتاب
صالحی:

بزرگداشت شهدا، تضمین کننده حیات طیبه ملت است

بزرگداشت شهدا، تضمین کننده حیات طیبه ملت است

شهید و شهادت حیات بخش است و گرامیداشت و پاسداشت شهدا نیز توفیقی برای ما کارگزاران نظام است.

معاون رییس‌جمهور تاکید کرد: بزرگداشت شهدا، تضمین کننده حیات طیبه ملت است و انجام این مهم رسالت همگانی است.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر صالحی روز جمعه در آیین آغاز عملیات اجرایی یادمان شهدای گمنام نیروگاه اتمی بوشهر افزود: شهدا کسانی هستند که خون خود را پای درخت تنومند انقلاب ریختند و با گذشت زمان این درخت انقلاب هر روز تنومندتر می‌شود.

وی اضافه کرد: از برکات نظام انقلاب اسلامی ایران افزون بر مردم کشورمان ملت‌های دیگر کشورهای منطقه نیز بهره‌مند شده‌اند.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: شهید و شهادت حیات بخش است و گرامیداشت و پاسداشت شهدا نیز توفیقی برای ما کارگزاران نظام است.

او اظهارکرد: بنای یادمان شهدا باید زیبا و در مقیاس ارزشی ساخته شود.

رییس نیروگاه اتمی بوشهر نیز دراین آیین گفت: از مهر پارسال بهره برداری از نیروگاه اتمی بوشهر به کشورمان واگذار شد و یک روز پس از این جشن ملی نیروگاه بوشهر میزبان دو شهید گمنام شد.

حسین درخشنده افزود: خاکسپاری دو شهید در سایت نیروگاه اتمی بوشهر برکات معنوی برای فرزندان این ملت در پاسداشت راه شهدا و دفاع از منافع ملی را در پی خواهد داشت.

وی بیان کرد: ساختمان یادمان نیروگاه اتمی بوشهر با معماری بوشهری، اسلامی و غنی ایرانی در قالب شش ضلعی در ابعاد هفت در هفت و ارتفاع هشت متر ساخته خواهد شد.

درخشنده اضافه کرد: شهدای گمنامی که نیروگاه اتمی بوشهر میزبان آنان است در منطقه عملیاتی والفجر هشت در سال 64 و منطقه عملیاتی فاو در تک دشمن در سال 67 به درجه شهادت نایل شده‌اند.

کد N472415

وبگردی