آفتاب

فتنه گر چه کسی است؛ اصلاح طلبان فتنه گر هستند؟ / واکنش به اظهارات حدادعادل

فتنه گر چه کسی است؛ اصلاح طلبان فتنه گر هستند؟ / واکنش به اظهارات حدادعادل

فتنه یکی از واژه هایی است که پس از وقایع سال 88 بیشتر در ادبیات سیاسی کشورمان مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، در چند سال اخیر و به میزان فاصله گرفتن از مسائل آن سال، برخی چهره های سیاسی به بازتعریف فتنه می پردازند، موضوعی که با واکنش هایی در افکار عمومی مواجه می شود.
وقایع پس از انتخابات سال 88 آغازی برای شکل گیری جریانی بود که بر خلاف رویه های موجود رفتار کرد و کشور را به آشوب کشاند.
انتشار سخنان غلامعلی حدادعادل در نشست تشکیلاتی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با واکنش های مختلف کاربران خبرآنلاین مواجه شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه سال 88 آغازی برای تحولاتی در عرصه سیاسی ایران بود که هنوز هم ادامه دارد، اظهار داشت: بسیاری از مسائل امروز ایران یا ادامه فتنه 88 است و یا ادامه واکنش‌ها در مقابله با این فتنه است. ایــــنــــجــــا
«محسن» یکی از کاربرانی است که سئوال کرده«چرا اصلاح طلبی رو مساوی فتنه قلمداد می کنید؟» او معتقد است: «آقای احمدی نژاد هم در مشتعل کردن خشم مردم بسیار موثر بود.»
«وطن پرست» نام کاربری است که ساعت 15:21 روز جمعه ذیل این خوبر نوشته است: «اگر در خوشبینانه ترین حالت ممکن درصد طرفداران دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب را برابر یعنی 50 به 50 درنظر بگیریم که اینطور نیست و وزنه به طرف اصلاح طلبی بعد از احمدی نژاد سنگینی میکنه از نظر این آقایان 50 درصد مردم اهل فتنه هستند به عبارتی 37 میلیون شهروند دیگر حق شهروندی ندارند و فتنه می باشند تا کی حق به جانب می خواهید حرف بزنید؟ تا کی میخواهید از به اصطلاح فتنه کاسبی سیاسی کنید؟
این کاربرخبرآنلاین می گوید:«با تکرار مداوم کلمه فتنه و حذف آنها و برچسب زنی های واهی، دیگر باورمان شده که فتنه و معاند نظام هستیم این کارها تیشه به ریشه نظام مقدس ایران زدن است و کمک به دشمنان خارجی.»

/2727

کد N472409

وبگردی