آفتاب

روابط عمومی سپاه درگذشت پدر سردار آبرومند را تسلیت گفت

روابط عمومی سپاه درگذشت پدر سردار آبرومند را تسلیت گفت

در پی درگذشت مرحوم حاج تقی آبرومند پدر گرانقدر سردار سرتیپ پاسدار جمال الدین آبرومند معاون هماهنگ کننده سپاه، روابط عمومی کل سپاه طی اطلاعیه ای این مصیبت را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار جمال الدین آبرومند معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درگذشت جانسوز مرحوم مغفور حاج تقی آبرومند والد گرانقدر جنابعالی را تسلیت عرض نموده و برای آن مرد مومن، مجاهد، انقلابی و ولایتمدار که با ترتبیت فرزندان متعهد انقلابی – چون آن برادر عزیز که از چهره های خدوم، خردمند ومصمم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شمار می رود- الگوی الهام بخشی را فراروی دلسوزان جامعه اسلامی قرار داد؛ مغفرت الهی مسئلت می نماییم.

رحمت، صبر و شکیبایی جنابعالی و سایر بازماندگان معزز و استمرار خدمت بیت آبرومند به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را از ذات اقدس باری تعالی مسئلت می کنیم.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

7شهریورماه 1393

گفتنی است مجلس ترحیم مرحوم مغفور، شادروان حاج تقی آبرومند فردا (شنبه 8 /6/ 93) از ساعت 17الی 30: 18 در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) واقع در اتوبان همت، بزرگراه شهید ستاری(شمال)بلوار سیمون بولیوار، بلوار صبا با حضور اقشار مختلف مردم شریف تهران و شخصیتها و مسئولین کشوری و لشکری برگزار می شود.

انتهای پیام

کد N472291

وبگردی