آفتاب

ایران‌دوست: تاکتیک ملوان بازی روی زمین است

ایران‌دوست: تاکتیک ملوان بازی روی زمین است

سرمربی ملوان انتظار دارد تیمش با بازی روی زمین به پیروزی برسد.

به گزارش ایسنا، منطقه گیلان نصرت ایران دوست ، سرمربی ملوان در نشست خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان، گفت: بازی بسیار حساسی برای هر دو تیم است. این بازی برای ما خیلی جالب و حساس است و به دنبال سه امتیا‌ز بازی هستیم و تمام تلاشمان را در این زمینه انجام می‌دهیم. از لحاظ آمادگی بچه‌های ما در اوج آمادگی هستند، ولی کاپیتان تیم و دروازه‌بان اصلی خود را به دلیل مصدومیت به همراه نداریم. از هواداران انتظار داریم که 90 دقیقه‌ تیم را تشویق کنند. چون بازیکنان ملوان به تشویق‌های بی امان هوادارانشان عادت دارند. استقلال خوزستان تیم خوب و فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد ، ولی ما در انزلی همیشه به دنبال برد هستیم.

وی در ادامه در مورد سوال خبرنگاری که تفاوت‌های بازی‌های خانگی با خارج از خانه ملوان ، گفت که در این زمینه باید ابتدا شعری برایتان بخوانم و پس از خواندن آن شعر که مضمونش بیشتر سعی کردن و گوش کردن بود! گفت: من همیشه از انتقادات استفاده می‌کنم و تمام تلاشم را می‌کنم که شنونده خوبی در این زمینه باشم. بعضی از منتقدان ما را متهم کرده‌اند که تیم‌مان تاکتیک ندارد. به همین دلیل ما تاکتیک‌ها را شماره گذاری ‌کرده‌ایم و در تمامی تمرینات از آنها استفاده می‌کنیم. من فکر می‌کنم تمام تیم‌هایی که در خانه حریف مهمان هستند ابتدا به فکر گل نخوردن هستند و این طبیعت فوتبال است. به مانند صبای قم یا پرسپولیس که در دو هفته‌ گذشته در مقابل ما در انزلی قرار گرفتند که در ابتدا به حفظ دروازه شان فکر می‌کردند یا خود ما در بازی اول در مشهد مقابل پدیده به دنبال یک امتیاز بودیم.

وی در پایان گفت: انگیزه‌ای که هوادارانمان به ما می‌دهند قابل ذکر نیست و نمی‌شود آن حسی که هواداران به بازیکن می‌دهند نمی‌توان وصف کرد. من دوست دارم که همیشه تیمم روی زمین بازی کند و این نوع بازی را می پسندم و هیچ وقت بازی هوایی را در دستور کار تیمم قرار نمی دهم.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

کد N472187

وبگردی