آفتاب

ضربه انتقام جویانه بر سر پسرعمو

ضربه انتقام جویانه بر سر پسرعمو

پسر کینه جو که از بدرفتاری‌های پسر عمویش به تنگ آمده بود وی را درخواب غافلگیر کرد و کشت.

به گزارش ایران، عقربه‌ها ساعت 9 صبح روز 12 مرداد ماه را نشان می‌داد، مردی با صدای لرزان در تماس با پلیس از کشته شدن دوستش روی تختخواب محل کارش پرده برداشت. خیلی زود مأموران کلانتری 11 ورامین برای اطمینان از این جنایت به کارگاه بسته‌بندی در منطقه خیرآباد رفتند.
جوان افغان که 26 سال داشت غرق خون روی زمین افتاده بود و همین‌ کافی بود تا تیمی از مأموران اداره ویژه قتل پلیس آگاهی شرق تهران همراه بازپرس کوهپایه از شعبه دوم دادسرای ورامین پای در قتلگاه بگذارند. بررسی‌های ابتدایی نشان از آن داشت که قربانی جنایت زمانی که خواب بوده با ضربات جسم سنگینی به سرش به قتل رسیده است.
بازجویی از مرد جوان که پلیس را در جریان این قتل قرار داده بود کلیدزده شد، وی گفت: صبح وقتی از اتاقک طبقه بالا به پایین آمدم با جسد همکارم روبه رو شدم و پلیس را با خبرکردم. وی افزود: احتمال می‌دهم عامل جنایت پسر عموی قاتل باشد، چون قبلاً چندباری با هم درگیر شده بودند و دیدم صبح خیلی زود با چهره‌ای مضطرب به طبقه‌بالا آمد و خوابید. کارآگاهان به سراغ مظنون پرونده که هنوز در حال استراحت بود رفته و وی زمانی که پلیس را بالای سرخود دید لب به اعتراف گشود.
جوان افغان که 18 سال دارد در اعترافاتش گفت: به‌‌صورت قاچاقی وارد ایران شدم و در کنار پسر عمویم در این کارخانه بسته‌بندی‌کار می‌کردم پسر عمویم به خاطر اینکه از من بزرگ‌تر بود زورگویی و مرا اذیت می‌کرد به همین خاطر به فکر انتقامگیری افتادم.
وی افزود: روز گذشته با تهیه یک پتک به کارخانه برگشتم و آن را در گوشه‌ای پنهان کردم و منتظر ماندم تا زمان اجرای نقشه‌ام برسد. نزدیکی‌های صبح که مطمئن بودم همه خواب هستند با پتکی که در دست داشتم وارد اتاق پسرعمویم شدم و در حالی‌که وی نیز خواب بود دو ضربه محکم به سرش زدم و با اطمینان از مرگش به اتاق استراحت خودم برگشتم. بنابر این گزارش، عامل جنایت به دستور بازپرس کوهپایه در اختیار مأموران قرار گرفت تا جزئیات بیشتر این سناریوی جنایت فاش شود.
کد N472039

وبگردی