آفتاب

کفاشیان: ما هم از کی‌روش دلخوریم/ سعی می کنیم او را به ایران باز گردانیم

کفاشیان: ما هم از کی‌روش دلخوریم/ سعی می کنیم او را به ایران باز گردانیم

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که این فدراسیون فعلا با هیچ مربی به جز کی روش مذاکره نکرده و تلاش می کند که این مربی پرتغالی را به ایران باز گرداند.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان – رییس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت کارلوس کی‌روش، گفت: ما و کی‌روش در بیشتر موارد تفاهم داریم و تنها چند مورد کوچک وجود دارد که باید درباره‌اش به توافق برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که لحن صحبت‌های کی‌روش نشان می‌دهد که او با ناراحتی ایران را ترک کرده است،‌گفت: ایرادی ندارد، چون ما هم از او دلخوریم.


وی افزود: طبق آخرین صحبتهایی که داشتیم متنی را آماده کردیم که آن را برای کی‌روش می‌فرستیم، اگر او این متن را تایید کرد و حاضر به امضای آن بود به ایران باز می‌گردد و کار را شروع می‌کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره علت رفتن کی‌روش از ایران، گفت: او دیروز (پنجشنبه) با ما تماس گرفت و گفت که هم ویزایش تمام شده و هم در دوبی کاری دارد که باید برای انجامش برود. او سپس به پرتغال می‌رود، ولی اگر متنی را که با ایمیل برای او می‌فرستیم بپذیرد و برای امضای آن به ایران بیاید کار را شروع می‌کنیم.


کفاشیان درباره گفته کی‌روش مبنی بر این که فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان باید اختلاف خود را کنار بگذارند، گفت: وزارت ورزش اختیار امضای قرارداد با کی‌روش را به ما سپرده و این وظیفه فدراسیون است، اما ما هم برای امضای قرارداد چهار ساله باید همه چیز را بررسی کنیم، چون باید در این مدت پاسخگو باشیم و هر گاه کار در میانه راه قطع شود خسارت سنگینی به فدراسیون تحمیل می‌شود.

وی درباره آماده سازی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا نیز، گفت: برای تیم ملی هیچ نگرانی وجود ندارد. برنامه اردوها تا جام ملت‌ها کاملا مشخص است و حتی اگر کی‌روش قرارداد جدید را امضا می‌کرد هم فعلا کاری برای انجام دادن نداشت و تنها شاید بازی‌های لیگ را تماشا می‌کرد.


رییس فدراسیون فوتبال در پایان تاکید کرد: به جز کی‌روش تا الان با هیچ مربی ایرانی و خارجی مذاکره‌ای نکرده ایم و فعلا تمام فکرمان این است که با کی‌روش به تفاهم برسیم و کار را با او ادامه دهیم.

کد N472014

وبگردی