آفتاب

کواچ: به توانایی بازیکنان تیم ملی والیبال ایمان دارم

کواچ: به توانایی بازیکنان تیم ملی والیبال ایمان دارم

تهران-ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت:به توانایی بازیکنان تیم ملی والیبال در رقابت های قهرمانی جهان ایمان دارم.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، تیم ملی مردان ایران، صبح امروز (جمعه) راهی شهر کراکوف لهستان محل برگزاری بازی های مرحله اول رقابت های قهرمانی جهان شدند.

ملی پوشان پیش از این برای آمادگی در این دور از رقابت ها در شهر بلهاتوف لهستان ضمن برپایی اردو چند دیدار تدارکاتی را با تیم ملی والیبال استرالیا انجام داده اند.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره آخرین وضعیت آمادگی این تیم در رقابت های قهرمانی جهان ،اظهار داشت:در حال حاضر این تیم مجموعۀ بهترین بازیکنان ایران را تشکیل می دهد و کیفیت بازی این بازیکنان هم در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

وی افزود: ما در برابر رقیبان خود حریف جدی بشمار می رویم و آنها با شناخت کافی به مصاف ما می آیند.

کواچ با بیان اینکه نه تنها ایران بلکه دنیا از ما توقع بهترین نتیجه را دارند، گفت: همه به تیم ایران احترام می گذارند و این چیزی است که ما باید قدر بدانیم و به همین منظور با حداکثر توان به میدان خواهیم رفت.

وی در عین حال افزود:خوشبختانه ما در پست های مختلف بازیکنان جایگزینی داریم که به خوبی نفرات اصلی را پوشش می دهند و مشکلی از این نظر نداریم.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره راهبردهای تیم ایران مقابل حریفان ،خاطرنشان کرد: ما دربرابر حریفان ایران از جمله ایتالیا،فرانسه ،آمریکا ،بلژیک و پورتوریکو با برنامه پیش می رویم.

ورزشی**9250 ** 1569
کد N471941

وبگردی