آفتاب
در پی پیروزی مقاومت بر رژیم غاصب صهیونیستی انجام شد

تماس تلفنی وزیر دفاع با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و رئیس دفتر سیاسی حماس

تماس تلفنی وزیر دفاع با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و رئیس دفتر سیاسی حماس

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در تماس های تلفنی جداگانه با رمضان عبدالله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس با تبریک پیروزی بزرگ مقاومت بر رژیم غاصب صهیونیستی گفت : این پیروزی موجب عزت و افتخار برای جهان اسلام و همه کسانی است که در تحقق آن ایفای نقش کرده‌اند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان در این گفت و گوی تلفنی تاکید کرد ؛ با همین عزم و اراده ای که در مقاومت 51 روزه ظهور و بروز یافت، مردم غزه قادر خواهند بود ویرانی های ناشی از تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی را هر چه سریع تر بازسازی و ترمیم کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد : این مقاومت و پیروزی بزرگ نوید بخش تحقق آرمان ملت فلسطین و همه مسلمانان جهان یعنی آزادی قدس شریف و پاک شدن سرزمین فلسطین از لوث وجود صهیونیست های اشغالگر و جنایت کار است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس نیز ، در این گفت‌وگوی تلفنی با تشکر و قدردانی ویژه از کمک ها و حمایت های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران که نقش مهمی در پیروزی های مردم فلسطین داشت، بر تداوم این حمایت ها و تلاش برای تقویت هرچه بیشتر جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کردند و این پیروزی را متعلق به همه مسلمانان جهان دانستند.

انتهای پیام

کد N471715

وبگردی