آفتاب
در تماس های تلفنی صورت گرفت؛

تبریک وزير دفاع به رمضان عبدالله و خالد مشعل به مناسبت پيروزي بزرگ مقاومت

تبریک وزير دفاع به رمضان عبدالله و خالد مشعل به مناسبت پيروزي بزرگ مقاومت

وزير دفاع در تماس هاي تلفني با رمضان عبدالله و خالد مشعل پيروزي بزرگ مقاومت را تبريك گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار  سرتيپ پاسدار حسين دهقان، وزير دفاع جمهوري اسلامي ايران در تماس هاي تلفني جداگانه با رمضان عبدالله دبير كل جنبش جهاد اسلامي فلسطين و خالد مشعل رئيس دفتر سياسي حماس با تبريك پيروزي بزرگ مقاومت بر رژيم غاصب صهيونيستي گفت: اين پيروزي موجب عزت و افتخار براي جهان اسلام و همه كساني است كه در تحقق آن ايفاي نقش كرده اند.

سردار دهقان تاكيد كرد: با همين عزم و اراده اي كه بر مقاومت 51 روزه ظهور و بروز يافت، مردم غزه قادر خواهند بود ويراني هاي ناشي از تهاجم وحشيانه رژيم صهيونيستي را هر چه سريع تر بازسازي و ترميم كنند.

وزير دفاع جمهوري اسلامي ايران در اين گفت و گوي تلفني تصريح كرد: اين مقاومت و پيروزي بزرگ نويد بخش تحقق آرمان ملت فلسطين و همه مسلمانان جهان يعني آزادي قدس شريف و پاك شدن سرزمين فلسطين از لوث وجود صهيونيست هاي اشغالگر و جنايت كار است.

دبير كل جنبش جهاد اسلامي و رئيس دفتر سياسي حماس نيز در اين گفت و گوي تلفني با تشكر و قدرداني ويژه از كمك ها و حمايت هاي همه جانبه جمهوري اسلامي ايران كه نقش مهمي در پيروزي هاي مردم فلسطين داشت، بر تداوم اين حمايت ها و تلاش براي تقويت هرچه بيشتر جبهه مقاومت در برابر رژيم صهيونيستي تاكيد كردند و اين پيروزي  را متعلق به همه مسلمانان جهان دانستند.

کد N471692

وبگردی