آفتاب

کتاب تازه‌ای از نویسنده‌ای که اصلاحیه نمی‌پذیرد

کتاب تازه‌ای از نویسنده‌ای که اصلاحیه نمی‌پذیرد

محمدرحیم اخوت که می‌گوید حاضر نیست کتاب‌هایش را با اصلاحیه منتشر کند از انتشار رمان «تماشا» خبر داد.

این داستان‌نویس به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: رمان «تماشا» پس از حدود چهار سال که از نگارش آن می‌گذرد منتشر شده است.

او افزود: خود من این رمان را سومین بخش از یک مجموعه می‌دانم که رمان‌های «نامه سرمدی» و «تا وقتی کسی هست» دو بخش دیگر آن هستند. این دو رمان را قبل از رمان «تماشا» برای چاپ ارائه کرده‌ام اما هنوز مجوز انتشار پیدا نکرده‌اند.

اخوت که کتاب‌های دیگری از جمله رمان «عذاب» را برای انتشار ارائه کرده اما این رمان هم مثل دیگر کتاب‌هایش هنوز اجازه چاپ پیدا نکرده است، اظهار کرد: معمولا کتاب‌هایم از سوی ارشاد اصلاحیه می‌خورد ولی من حاضر نیستم کتابم را با اصلاحیه چاپ کنم.

در بخشی از رمان 208 صفحه‌یی «تماشا» چنین نوشته شده است: وقتی عمه منیژه می‌گوید می‌خواهیم برویم بروجن، خدا دنیا را به من می‌دهد. می‌رویم سری بزنیم به بی‌بی‌ جان. هنوز چند ماهی به گذشتن از برزخ حصبه و دیدار بهشت مانده است. این اولین سفری است که می‌روم بروجن. عمه جان هر سال چند بار می‌روند؛ و هر بار یکی - دو هفته می‌مانند.

محمدرحیم اخوت زاده 1324 در اصفهان است و از میان آثار او می‌توان به کتاب‌هایی چون «تعلیق»، «نیمه سرگردان ما»، «نام‌ها و سایه‌ها»، «باقی‌مانده‌ها»، «نمی‌شود» و «مشکل آقای فطانت» اشاره کرد.

انتهای پیام

کد N471475

وبگردی