آفتاب

دومین عضو آمریکایی گروه داعش در سوریه به قتل رسید

دومین عضو آمریکایی گروه داعش در سوریه به قتل رسید

نیویورک- ایرنا- گروه تروریستی داعش با ارسال تصاویری از یک شهروند آمریکایی به نام عبدالرحمن محمد برای خانواده وی از کشته شدن او در جبهه های سوریه خبر داد.

خانواده این شهروند آمریکایی در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز گفته اند که عبدالرحمن روز شنبه گذشته به همراه ˈداگلاس مک آرتور مک کینˈ یکی دیگر از آمریکایی های عضو گروه داعش که عضویت او روز گذشته به تایید وزارت خارجه آمریکا رسید ،به قتل رسیده است.

در حالی که اعضای خانواده عبدالرحمن در تماس با شبکه فاکس نیوز دریافت تصاویری از جسد کشته شده پسرشان را تایید کرده اند، اما به گفته ˈجن ساکیˈ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مقامات دولتی هنوز اطلاع موثقی از مرگ این آمریکایی به دست نیاورده اند.

رسانه های آمریکایی عبدالرحمن محمد را مردی 29 ساله از اهالی شهری به نام ˈنیو هوپˈ در نزدیکی ˈمینیاپولیسˈ ایالت ˈمینه سوتاˈ توصیف کرده اند که پیش از این مدت ها در شهر ˈسن دیه گوˈ در کالیفرنیا زندگی می کرده است.

بر اساس این گزارش وی در ماه ژوئن(خرداد - تیر) امسال با انتشار تصاویری از خود بر روی صفحه فیس بوک، مطالبی نیز در مورد حضورش در جنگ سوریه نوشته بود.

رادیوی محلی ایالت ˈمینه سوتاˈ به نقل از مسئولان اداره ˈاف بی آیˈ فاش کرده است که نهادهای اطلاعاتی آمریکا تاکنون 15 آمریکایی سومالی تبار ساکن این ایالت را که برای پیوستن به گروه های شورشی به سوریه رفته اند، شناسایی کرده اند.

اروپام-4-541-1517
کد N471153

وبگردی