آفتاب

نماینده مردم شرق کرمان بر حمایت از دولت تاکید کرد

نماینده مردم شرق کرمان بر حمایت از دولت تاکید کرد

کرمان - ایرنا - نماینده مردم شرق کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کسی ولایتمدار تر باشد از دولت در اجرای برنامه هایش حمایت بیشتری انجام می دهد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈموسی غضنفرآبادیˈ روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان کرمان که با حضور ˈعبدالرضا رحمانی فضلیˈ وزیر کشور در استانداری برگزار شد افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت را حمایت می کنم و با همه توان دولت را کمک می کنم.

وی گفت: امام راحل فرمودند حفط نظام از اوجب واجبات است لذا هر کسی وفادار به نظام و رهبری است باید به این موضوع توجه کند.

وی ادامه داد: همه باید کمک کنیم دولت در برنامه هایی که دارد موفق شود زیرا موفقیت دولت، موفقیت نظام محسوب می شود.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه امروز نظام را حفظ می کند اطاعت از رهبری است و امروز دغدغه معظم له دو مساله اقتصاد و فرهنگ است.

وی تصریح کرد: راه برون رفت از مشکلات در حوزه اقتصاد، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام غضنفرآبادی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: اصل این است که عمل شود و نباید در سخن از اقتصاد مقاومتی، حمایت کرد اما در عمل این چنین نباشد.

وی افزود: امروز موانع سرمایه گذاری در استان کرمان مورد بررسی قرار گرفته که کار بسیار خوبی است اما باید ببینیم خروجی آن چیست.

وی گفت: باید آمایش سرزمینی مورد توجه قرار گیرد و بر اساس ظرفیت مناطق برای توسعه و سرمایه گذاری برنامه ریزی شود.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید هزاران میلیارد تومان هزنیه شود تا انتقال آب صورت گیرد اما از منابع آبی که در اختیار داریم درست استفاده نمی شود.

وی گفت: سد نساء بم بهترین مخزن آب آشامیدنی است اما بدرستی از آن استفاده نمی شود.

حجت الاسلام غضنفرآبادی اضافه کرد: مقوله فرهنگ که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد زیرا خطا در فرهنگ براحتی جبران نمی شود.ک/2

7444/8154 / 1539
کد N471098

وبگردی