آفتاب
در بیانیه یازدهمین مجمع عمومی جام مطرح شد؛

تاکید جامعه اسلامی مهندسین بر تلاش برای هم‌گرایی جریانات سیاسی اصولگرا

تاکید جامعه اسلامی مهندسین بر تلاش برای هم‌گرایی جریانات سیاسی اصولگرا

اعضای جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه یازدهمین مجمع سراسری این حزب بر تلاش برای انسجام و همگرایی جریانات سیاسی اصولگرا تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یازدهمین مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین صبح امروز (پنجشنبه) با سخنرانی آیت‌الله موحدی کرمانی آغاز شد و پس از آن محمدرضا باهنر دبیرکل جام اهداف این حزب را تشریح کرد. همچنین اعضای حزب برای انتخاب شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین و تغییرات پیشنهادی اساسنامه در انتخابات شرکت کردند و پس از آن بیانیه یازدهمین مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین صادر شد.

در این بیانیه به عزم ملی و مدیریت جهادی، اصلاح فرهنگ عمومی، اصلاح اقتصادی با رویکرد مدیریت جهادی، ایجاد فضای نشاط سیاسی و فرهنگی اشاره شده و اوضاع منطقه‌ای و بین‌المللی همچنین ابعادی از سیاست داخلی و تحولات اجتماعی و فرهنگی ایران بررسی شده است.

در بخشی از بیانیه یازدهمین مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین آمده است: وحدت و همگرایی بین تشکل‌های سیاسی همسو برای هم‌افزایی و ایجاد وزن در رقابت‌های انتخاباتی یک اصل پذیرفته است. در این جهت جامعه اسلامی مهندسین به عنوان یکی از اعضای فعال جبهه پیروان خط امام و رهبری تلاش خواهد نمود که تا گام‌های استواری برای انسجام و هم‌گرایی جریانات سیاسی اصول‌گرا بردارد و می‌داند که در شرایط حساس کنونی، موفقیت و پیروزی تشکل‌های سیاسی اصول‌گرا در گرو وحدت و هم‌صدایی آن‌ها می‌باشد و این مهم زمانی حاصل می‌شود که سعه صدر و گذشت به جای تنگ‌نظری‌ها و خودمحوری‌ها و گلایه‌ها بنشیند و بار دیگر شاهد وحدت و یکدلی و یکپارچگی بین اصول‌گرایان باشیم و با این هدف که آرمان‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری را در عرصه‌های مختلف نظام تحقق بخشیم.

انتهای پیام

کد N470935

وبگردی