آفتاب
در بیانیه حزب موتلفه اسلامی تاکید شد

ملت ایران تا محو اسرائیل و آزادساری قدس در کنار ملت فلسطین خواهد بود

ملت ایران تا محو اسرائیل و آزادساری قدس در کنار ملت فلسطین خواهد بود

حزب موتلفه اسلامی به مناسبت سومین پیروزی مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که این پیروزی نویدبخش آزادی قدس شریف در آینده نزدیک است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«مقاومت اسلامی فلسطین بار دیگر با اتکا به ایمان به خدا و اراده ملت فلسطین برای غلبه بر دشمن صهیونیستی و کسب آزادی و استقلال، علی‌رغم حمایت گسترده قدرت‌های سلطه‌گر و مجامع بین‌المللی از جنایات صهیونیست‌های ددمنش و اشغالگر و خیانت اعراب سازشکار و مزدور غرب با کمک جبهه مقاومت اسلامی منطقه توانست طعم تلخ شکست را به صهیونیست‌ها بچشاند و پرچم پیروزی مقاومت را با دادن بیش از 2000 شهید و 11 هزار زخمی بر سرزمین مقدس غزه بر افراشته و خواسته‌های خود را بر رژیم اشغالگر قدس و در واقع بر حامیان بین‌المللی او تحمیل نماید.

امروز دیگر ملت مظلوم فلسطین دوستان واقعی و دشمنان خود را شناخته و نتیجه مقاومت و ایستادگی مجاهدانه بر آرمان‌های فلسطین را چشیده است. این پیروزی نویدبخش آزادی قدس شریف در آینده نزدیک است.

رزمندگان مقاومت با رعایت اخلاق و ادب و مهارت مبارزه دست جنایتکار و خون آشام و کودک‌کش صهیونیست را برای جهانیان رو کرده و رژیم اشغالگر قدس را نه تنها در جبهه جنگ شکست دادند بلکه تنفر عمیق ملت‌ها را از این رژیم رقم زدند.

جنگ نابرابر صهیونیسم با ملت فلسطین با اراده و عزم راسخ مقاومت و مجاهدت حماس و جهاد اسلامی و رزمندگان قسام به نفع ملت فلسطین و مقاومت اسلامی منطقه پایان یافت و دشمنان نتوانسته اند به هیچکدام از اهداف پلید خود دست یابند.

حزب موتلفه اسلامی این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی جهان اسلام و ملت فلسطین به‌ویژه مردم غزه و کرانه باختری رود اردن، خانواده شهدا و مجروحین این جنگ تبریک گفته و آرزومند است با اجرای مفاد توافقنامه به مسیر رشد و توسعه و عمران و آبادانی و آسایش و سلامت مردم و کودکان مظلوم غزه باز و هموار شود.

ملت ایران تا محو اسرائیل و آزادساری قدس در کنار ملت فلسطین خواهد بود.»

انتهای پیام

کد N470752

وبگردی