آفتاب
امیر اسماعیلی خبر داد:

انهدام پهپاد جاسوسی اسرائیل پس از 43 دقیقه تعقیب و 2 دقیقه درگیری

انهدام پهپاد جاسوسی اسرائیل پس از 43 دقیقه تعقیب و 2 دقیقه درگیری

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: انهدام پهپاد جاسوسی اسرائیل پس از 43 دقیقه تعقیب و 2 دقیقه درگیری بر فراز مرز هوایی کشور واژه "ما می‌توانیم" بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را به بهترین نحو ممکن به دنیا ثابت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر فرزاد اسماعیلی امروز در رزمایش بسیج کوی‌های سازمانی قرارگاه پدافند هوایی ارتش که در مجتمع آموزشی شهید ستاری بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: پدافند هوایی کشور در بخش های ساخت و طراحی سامانه‌های راداری، موشکی، پهپادها و سایر تجهیزات به دستاوردهای مهمی دست پیدا کرده است.

وی با اشاره به ورود پهباد جاسوسی رژیم صهیونیستی به داخل کشور افزود: انهدام پهپاد جاسوسی اسرائیل پس از 43 دقیقه تعقیب و 2 دقیقه درگیری بر فراز مرز هوایی کشور واژه "ما می‌توانیم" بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را به بهترین نحو ممکن به دنیا ثابت کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه کشورهایی که به طرق مختلف کشور ما را مورد تحریم قرار دادند امروز خودشان در بدترین وضعیت ممکن قرار دارند، تصریح کرد: این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با وجود تمامی تحریم‌ها غیورمردان پدافند لحظه‌ای از تلاش و کوشش در دستیابی به فناوری‌های نوین دنیا در حوزه پدافندی دست بر نداشته‌اند.

امیر اسماعیلی گفت: امروز ایران اسلامی به جایی رسیده و در زمره معدود کشورهایی قرار دارد که در حوزه فناوری‌های ساخت رادار حرفی برای گفتن دارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در خاتمه با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ هوایی است، بر حضور متخصصان در صحنه‌های نظامی کشور تأکید کرد و گفت: قرارگاه خانه مشترک همه نیروهای مسلح است.

امیر اسماعیلی خاطرنشان کرد: این کشور جایی نیست که خانم مرکل (صدراعظم آلمان) بدون اجازه از خاک آن عبور کند.

کد N470694

وبگردی