آفتاب

مدیرعامل بیمه ایران:یک سوم حادثه دیدگان حوادث رانندگی در کشور بیمه ندارند

مدیرعامل بیمه ایران:یک سوم حادثه دیدگان حوادث رانندگی در کشور بیمه ندارند

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران با اشاره به اهمیت بیمه ها بویژه بیمه شخص ثالث گفت: سالانه بین 18 تا 20 هزار نفر تلفات جاده ای در کشور ثبت می شود که بیش از یک سوم این تعداد از داشتن بیمه بی بهره اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،محمود امراللهی روز پنجشنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید بیمه ایران در اردبیل افزود: در کشوردر حد مطلوب به ضرورت بیمه توجه نشده و این امر هنوز در جامعه فرهنگ نشده است.

وی اطلاع رسانی از خطرات بیمه نشدن ، خصوصا بیمه های شخص ثالث را ضروری دانست و افزود: تلاش های بسیاری برای نهادینه کردن این امر و فرهنگ سازی در جامعه لازم است و بخش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی نیز در این خصوص باید یاری گر بیمه باشند.

امراللهی با اشاره به بی توجهی به الحاقیه بیمه های شخص ثالث در کشور اظهار کرد: این بی توجهی باعث وارد آمدن خسارت های غیرقابل جبران به افراد می شود.

مدیرعامل بیمه ایران گفت: در صورت پرداخت نکردن الحاقی بیمه ، بیمه ایران از پرداخت خسارت به بیمه گذاران به صورت کامل معذور است و ضروری دارد مردم به این امر مهم توجه جدی داشته باشند.

امراللهی همچنین با اشاره به فعالیت های بیمه ایران، نوید راه اندازی بیمه ˈمان ˈ با هدف حفظ بنیان خانواده و با رمز ماندگاری ، امید و نشاط در آینده نزدیک داد.

وی با اشاره به حوزه فعالیتی بیمه ایران از حضور این بیمه در بخش سرمایه گذاری در حوزه های اقتصادی از جمله در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، پالایش ، انرژی بادی و خورشیدی ، گردشگری ، صنعت ساختمان و بورس اوراق بهادار سخن گفت و اظهار کرد: بیمه ایران سعی دارد در مناطقی از کشور که دارای استعداد و قابلییت های ویژه اقتصادی باشند از جمله استان اردبیل سرمایه گذاری کند.

امراللهی با اشاره به احداث و تجهیز ساختمان های جدید و مناسب در بخش بیمه ای این امر را در تکریم کارکنان و ارباب رجوع با اهمیت دانست.

وی ادامه داد: بیمه ایران با توجه به نقش راهبردی خود در تلاش است همچنان به عنوان الگو و با همکاری 30 بیمه خصوصی کشور برای ارتقای فرهنگ بیمه فعالیت کنند.

بیمه دولتی ایران در سال 1314 تاسیس شده و هم اکنون 207 شعبه در کشور دارد.

8124/530
کد N470675

وبگردی