آفتاب
موحدی کرمانی:

تصمیم گیری برای جانشینی آیت‌الله مهدوی کنی بر عهده اعضای جامعه روحانیت مبارز است

تصمیم گیری برای جانشینی آیت‌الله مهدوی کنی بر عهده اعضای جامعه روحانیت مبارز است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر اتفاقی برای آیت‌الله مهدوی کنی بیفتد تصمیم برای جانشینی ایشان به عهده اعضای جامعه روحانیت مبارز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله موحدی کرمانی در حاشیه کنگره سراسری جامعه اسلامی مهندسین در جمع خبرنگاران درباره مشخص شدن وضعیت دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز، اظهار کرد: خدا به آقای مهدوی کنی عمر طولانی و سلامتی بدهد، فعلا ما در جامعه روحانیت مبارز دبیر داریم و امیدواریم ایشان بهتر شوند تا نیازی به تصمیم‌گیری درباره دبیر جدید نباشد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده احتمالا شما دبیرکل جدید جامعه روحانیت مبارز خواهید بود و آیا دبیرکلی را قبول خواهید کرد، گفت: دعا می‌کنیم خداوند به آقای مهدوی کنی سلامتی بدهد و ان‌شاألله سایه‌شان بر سر همه ما مستدام باشد. اما درباره مسأله دبیری اگر خدای نکرده اتفاقی برای ایشان بیفتد تصمیم برای دبیرکل جدید به عهده اعضای جامعه روحانیت مبارز خواهد بود.

موحدی کرمانی همچنین درباره پیام پیروزی مردم غزه در جنگ با رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: الحمدلله وعده‌های الهی تحقق یافت و خداوند هم وعده داده کسانی که ما را یاری کنند یاری خواهیم کرد. خداروشکر این وعده تحقق یافت و حق پیروز و باطل نابود شد. البته در یک مرحله نابود شده و مرحله نهایی این است که ریشه رژیم صهیونیستی سوزانده شود. پیام این است که ان شاألله این مسیر را ادامه دهند تا روزی که دیگر رژیم صهیونیستی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام

کد N470441

وبگردی