آفتاب

مره صدق: به دولت نمره قبولی می دهم

مره صدق: به دولت نمره قبولی می دهم

نماینده مردم کلیمیان در مجلس با بیان این‌که به دولت نمره قبولی می‌دهم، گفت: به طور کلی دولت در تمامی زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و بهداشتی گام‌های موثر و مثبتی برداشته است که امیدواریم تداوم یابد.

سیامک مره‌صدق در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی خود از اقدامات و عملکرد یکساله دولت گفت: دولت در زمینه دیپلماتیک، مقابله با تورم، حل مشکلات اقتصادی و همچنین بهداشت و درمان در مورد اجرای طرح تحول نظام سلامت اقدامات مفید و موثری انجام داده است.

نماینده مردم کلیمیان در مجلس تصریح کرد: به عنوان مثال در بخش بهداشت و درمان هزینه‌های فاجعه‌آمیزی که برای یک سری اقشار وجود داشته از بین رفته است و این خیلی نویدبخش می‌باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: تغییر رویکرد کشور در عرصه جهانی و آشنا کردن واقعی مردم دنیا و همچنین شکاندن وضعیتی که در رابطه با تحریم‌ها وجود داشت در حد دیپلماسی عمومی با نظرات و تفکرات نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر اقدامات مهم دولت بوده است.

وی با بیان اینکه زمینه‌های لازم برای خروج از حالت بحران ترکیبی رکود و تورم توسط دولت ایجاد شده است، اظهار کرد: کاهش نرخ رشد تورم، کنترل نرخ ارز، ثابت نگه داشتن بهای مسکن نیز از اقدامات مثبت دولت بوده است که در عملکردی یکساله شاهد آن بودیم و امیدواریم این جنبه‌های مثبت هر روز پررنگ‌تر باشد.

مره صدق درباره این‌که آیا نکته‌هایی وجود دارد که دولت به تقویت آنها توجه کند گفت: در هر جایی شرایط با نقطه ایده‌آل فاصله دارد اما باید کل حرکت را در نظر گرفت که در این صورت روند رو به رشد و مثبتی صورت گرفته است.

انتهای پیام

کد N470231

وبگردی