آفتاب
طی کمتر از یک هفته؛

سومین شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در عراق رقم خورد

سومین شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در عراق رقم خورد

منابع امنیتی در عراق اعلام کردند: با سقوط سومین پهپاد رژیم صهیونیستی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سومین شکست اطلاعاتی این رژیم این بار در خاک عراق رقم خورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی پذیرش شرایط آتش بس در غزه توسط رژیم صهیونیستی که به اذعان تحلیلگران و مقامات این رژیم، شکست واضحی برای ارتش و کابینه نتانیاهو محسوب می شود، به نظر می رسد دستگاههای اطلاعاتی این رژیم نیز اصلا وضعیت خوبی ندارند.

منابع امنیتی امروز با اشاره به سقوط یک فروند پهپاد صهیونیستی از نوع هرمس در نزدیکی فرودگاه بغداد، از این واقعه به عنوان سومین شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی یاد کردند.

این در حالی است که سه روز پیش یک پهپاد صهیونیستی از نوع هرمس که تلاش داشت با پرواز بر فراز تاسیسات نطنز، این تاسیسات جاسوسی به عمل آورد با حمله دقیق نیروهای سپاه پاسداران منهدم شد.

این هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری توسط پدافند نیروی هوا فضای سپاه مورد اصابت موشک قرار گرفت و سرنگون شد. هواپیمای منهدم شده از نوع پنهانکار و رادار گریز بوده و قصد نفوذ به حریم منطقه‌ هسته ای نطنز را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع شبکه پدافندی، قبل از ورود به منطقه، مورد اصابت موشک زمین به هوا قرار گرفت.

همچنین یک روز بعد گردانهای قسام با انتشار تصاویری از شکار یک پهپاد صهیونیستی در شرق غزه خبر دادند، اما جزئیات بیشتری درباره آن منتشر کردند. باتوجه به وقایع فوق و سرنگونی سومین پهپاد صهیونیستی در بغداد نظر می رسد این روزها سرویس اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیوینستی به مشکلات عدیده ای برخورد کرده است.

البته نکته مهم در سرنگونی سومین پهپاد صهیونیستی که هنوز علت سقوطش مشخص نشده، این است که یک تیم آمریکایی بلافاصله پس از سقوط این هواپیمای بدون سرنشین در محل حاضر شده و با انتقال آن به داخل سفارت آمریکا از دسترسی نیروهای عراقی بر آن جلوگیری کردند.

این مسئله گوشه ای از اقدامات محرمانه و جاسوسی رژیم صهیونیستی در خاک عراق که با حمایت آمریکا مواجه است، را بر ملا می سازد.

کد N470045

وبگردی