آفتاب

رئیس جمهور:تلاش کردیم در یک سال گذشته فرصتی را از دست ندهیم

رئیس جمهور:تلاش کردیم در یک سال گذشته فرصتی را از دست ندهیم

رئیس جمهور گفت: در یک سالی که گذشت تلاش ما در این جهت بوده ک فرصتی را از دست ندهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین روحانی در دیدار خانواده شهدای دولت اظهار کرد: شهیدان رجائی و باهنر از فرهیختگان جامعه ما و هر دو از معلمان عالی قدر به معنای واقعی بوده‌اند و حتی آن زمان که سمت رئیس جمهوری یا نخست وزیری را داشتند بازهم معلم بودند.

وی افزود: الحمد الله بعد از انقلاب مخصوصاً از زمانی که شهید رجایی مسئولیت را به عنوان رئیس جمهور بر عهده گرفتند، دولتمردان از مردم فاصله نداشتند و شهید رجایی آن زمان که یک معلم ساده بود و آن زمانی که رئیس جمهور بود، تفاوتی در اخلاقش دیده نمی شد و البته همه شهدایی که در مسیر انقلاب و دفاع مقدس به شهادت رسیدند، همین طور بودند و تواضع ، مردم داری و اخلاقشان با آنها همراه بود.

روحانی در ادامه اظهار کرد: کار ما و مسئولان در برابر کار بزرگی که شهدای عزیز انجام داده‌اند، همچنین در برابر صبر و مقاومت و ایستادگی اعضای خانوادگی این شهیدان کار کوچکی است کار بزرگ آنها پیروزی و استقرار و حفاظت از شرف این کشور و این بود که نگذاشتند این مملکت به دست دیگران بیافتد، اگر زمانی در حزب جمهوری اسلامی انفجار رخ داد به خاطر این بود که دشمنان فکر می کردند با این انفجار یک شبه کشور از دست می رود، همچنین آنها جنگ را به ما تحمیل کردند تا استقلالمان را از میان بردارند و کشور دست کسانی بیافتد که قبلاً‌ جیره خوار آنها بودند و بر مردم تسلط داشتند.

وی در ادامه گفت: تلاش کسانی که به عنوان مسئول به شهادت رسیدند حل مشکلات بود و امروز هم این تلاش انجام می‌شود و ما امیدواریم که طی یک سال گذشته و در فرصتی که گذشت آنچه که وظیفه ما بوده و به مردم گفته بودیم و وعده داده بودیم انجام شود.

روحانی افزود: اگر مردم زمانی پای صندوق های رای آمدند و بعد از اعلام نتایج به خیابان ها رفته و شادمانی کردند برای این بود که امید بسته بودند تا آنکه به صحنه می آید وعده هایشان را عملی کند و تلاش ما هم این بوده که آنچه که به مردم قول و وعده داده بودیم را عملی کنیم و در زمینه مسائل اقتصادی سیاست خارجی، محیط زیست مسائل زیربنایی و نیازمندی های مردم کاری را که می توانیم انجام دهیم، به ثمر برسانیم. در واقع تلاش ما این بوده که فرصت را از دست ندهیم.

ادامه داد...

کد N469989

وبگردی