آفتاب
غرضی در گفت‌وگو با ایلنا:

نباید با نقدهای غیرمنصفانه فرصت خدمت از دولت را گرفت

نباید با نقدهای غیرمنصفانه فرصت خدمت از دولت را گرفت

مسئولان نباید با اختلافات خود وحدت جامعه را از بین ببرند./همانطور كه رهبری بیان كردند دولت نیز نباید به هر انتقادی پاسخ و واكنش نشان دهد.

كاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تاكید كرد: نباید با رفتارها و نقدهای غیرمنصفانه فرصت خدمت از دولت را گرفت و از سویی، نباید موجب از بین رفتن وحدت جامعه شود.

سیدمحمد غرضی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت گفت: من به ملت ایران و دولت تبریك می‌گویم كه چنین صحبت‌های حكمت‌آموزی از زبان رهبر معظم انقلاب بیان شد.

وی با اشاره به برخی از صحبت‌های رهبر انقلاب اظهار داشت: اینكه ایشان بیان كردند كه جامعه آرامش دارد و دستاوردهای دولت در تورم در جلو رفتن است و 15 توصیه‌ای كه به دولت داشتند، مورد اجماع و توافق دولت و جامعه است.

این فعال سیاسی با تاكید بر اینكه دولت باید توصیه‌های مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشاند، تصریح كرد: این توصیه‌ها البته مختص به دولت نیست و باید سایر اركان جامعه و مردم نیز به آن گوش فرادهند.

غرضی با اشاره به صحبت‌های رهبری مبنی بر اینكه برخی از انتقادات به رئیس جمهور غیرمنصفانه است، یادآور شد: نباید با رفتارها و نقدهای غیرمنصفانه فرصت خدمت از دولت را گرفت و از سویی، نباید موجب از بین رفتن وحدت جامعه شود.

كاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ادامه داد: البته همانطور كه رهبری بیان كردند دولت نیز نباید به هر انتقادی پاسخ و واكنش نشان دهد.

وی با تاكید بر ضرورت پاسخگویی مسئولان خاطرنشان كرد: به هرحال كسانی كه مسئولیتی را می‌پذیرند باید نسبت به رفتار و عملكردشان پاسخگو باشند و در صورتی توان نقد و پاسخگویی را ندارد، نباید مسئولیتی را بپذیرد.

این فعال سیاسی در پایان ابراز داشت: مسئولان نباید با اختلافات خود وحدت جامعه را از بین ببرند.

کد N469792

وبگردی