آفتاب
پس از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود

جشن پیروزی غزه در7 استان کشور

جشن پیروزی غزه در7 استان کشور

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت دهۀ کرامت ، پیروزی بزرگ و شیرین مقاومت اسلامی فلسطین را به همۀ آزادیخواهان و وجدان های آگاه جهان به ویژه مردم مظلوم غزه و فلسطین و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه آمده است :

اینک پس از پنجاه روز مقاومت جانانه و ایستادگی سرسختانۀ مردم بی‌پناه و مظلوم غزه در مقابل ددمنشی رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی ، شاهد سومین شکست پی در پی ، فضاحت‌بار و شرم‌آور رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی بوده و بخشی از توان بالا و ظرفیت استثنایی گروه های جهاد اسلامی و مقاومت اسلامی فلسطین را به نمایش گذاشت .

علی رغم این پیروزی بزرگ و راهبردی در صحنۀامروز غزه؛ مقاومت اسلامی و مبارزه مردم مظلوم فلسطین به هیچ وجه تعطیل بردار نیست و مقاومت اسلامی تا خروج کامل رژیم جعلی صهیونیستی از سرزمین های اشغالی فلسطین و تحقق خواسته های مشروع ملت قهرمان فلسطین واحقاق کامل حقوق آنان از وظایف ذاتی ، شرعی و انسانی خود در راه مبارزه با ظلم ، ستم ، طاغوت ، اشغال و تجاوز وترور دست بر نمی دارد.

اینک ایستی سردمداران و عوامل مزدور رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی به عنوان جنایتکاران جنگی در دادگاه های صالحه و بین المللی مورد محاکمه قرار گیرند؛ در همین راستا و با توجه به پذیرش آتش بس و قبول مطالبات مردم مظلوم غزه توسط این رژیم جلاد، مردم خداجو و ظلم‌ستیز ایران اسلامی در خیزشی عظیم در تظاهرات ضد صهیونیستی جمعۀ این هفته حمایت همه‌جانبه خود را از مردم مظلوم غزه و آرمان آزادی قدس شریف به نمایش ‌گذاشته واین پیروزی بزرگ و شیرین را جشن می گیرند.

این تظاهرات و جشن پیروزی بزرگ همزمان با دهه کرامت در استان‌ها ی قزوین، اردبیل، سمنان، کهکیلویه و بویر احمد، راسان جنوبی، لرستان و هرمزگان با حضور گسترده و آگاهانۀ مردم شریف ایران اسلامی برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان بیانیۀ خود با دعوت مجدد از آحاد و اقشار و اصناف مختلف مردم استان های اعلام شده و تمامی وفاداران به آرمان قدس شریف دعوت می‌کند تا همگام و هم‌صدا با سایر مردم بصیر و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی، با حضور حماسی، انقلابی و گسترده خود در تظاهرات مردمی و ضد صهیونیستی جمعه 7 شهریور، ضمن اعلام حمایت از غزۀ مقاوم وستمدیده، فریاد مظلومیت آنان را به گوش جهانیان رسانده و این پیروزی بزرگ را جشن گیرند .

ا

نتهای پیام

کد N469744

وبگردی