آفتاب

زخمی شدن نظامی رژیم صهیونیستی در بلندی های جولان

زخمی شدن نظامی رژیم صهیونیستی در بلندی های جولان

تهران – ایرنا – سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که یک افسر ارتش این رژیم روز چهارشنبه براثر اصابت گلوله های سرگردان شلیک شده از خاک سوریه در بلندی های جولان، زخمی شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس اشغالی، این سخنگو افزود: یک افسر بر اثر اصابت گلوله های سرگردان شلیک شده در درگیری های داخلی سوریه به طور سطحی زخمی شده است.

بر اساس بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی، 6 گلوله خمپاره در چند ساعت گذشته به بخش تحت اشغال این رژیم در بلندی های جولان اصابت کرده است که ناشی از درگیری های سنگین و شدید در مسافت بسیار نزدیک به خط آتش بس بوده است.

این افسر صهیونیست که از ناحیه سینه دچار جراحت شد، به بیمارستانی در شهر حیفا در شمال فلسطین اشغالی منتقل شد.

بر اساس این گزارش ، هنوز مشخص نیست که مجروح شدن این افسر صهیونیست ناشی از اصابت گلوله یا ترکش بوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی افزود: دستکم 5 موشک در روز یکشنبه از بخش سوری بلندی های جولان به بخش تحت اشغال این رژیم اصابت کرد که همگی سرگردان بوده اند.

رژیم صهیونیستی که هنوز در حال جنگ با سوریه به سر می برد، بلندی های جولان را در جنگ 6 روزه سال 1967 اشغال و بعدا به خاک خود ضمیمه کرد که این اقدام هیچ گاه از طرف جامعه بین المللی به رسمیت شناخته نشد.

برخی از صاحب نظران معتقدند که رژیم صهیونیستی که از جنگ 51 روزه در غزه سرشکسته شده، اینک برای ادامه شرارت های خود و با بهانه های واهی از جمله شلیک گلوله و یا خمپاره از خاک سوریه به سمت نظامی ها و مناطق اشغالی، به دنبال روشن کردن آتش جنگ دیگری در این منطقه است.

خاورم**1486**1144**1010
کد N469736

وبگردی