آفتاب

برگزاری 14 مجمع عمومی شركت‌های تابعه وزارت صنعت

برگزاری 14 مجمع عمومی شركت‌های تابعه وزارت صنعت

در دوره مورد بررسی 120 مورد شركت در مجامع شركت‌های غیر تابعه برای تصویب صورتهای مالی، بودجه و طرح تملك دارایی همچنین 25 مورد حضور در جلسات كارشناسی و پیش مجمع برای شركتهای تابعه و غیر تابعه، انجام یافته است.

مدیر كل دفتر امور مجامع وبودجه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در یكساله دولت یازدهم این دفتر برای شركت تابعه 14 وزارتخانه به برگزاری مجمع عمومی اقدام کرد.

به گزارش ایلنا، افسانه منصف با اعلام این خبر، افزود: در این مدت بالغ بر 11مورد مجمع تصویب بودجه اصلاحی سال 92 و پیشنهادی سال 93 شركتهای تابعه را بركزار كرده ایم.

به گفته منصف؛ طی یكساله دولت یازدهم به تعداد 15 مورد مجامع مربوط به انتصاب اعضای هیات مدیره و تغییرات سرمایه شركتهای تابعه وزارت صنعت، معدن وتجارت با نظارت دفتر امور مجامع وبودجه وزارت صنعت، معدن وتجارت برگزار شده است.

مدیر كل دفتر امور مجامع وبودجه وزارت صنعت، معدن وتجارت در بیان عملكرد حوزه كاری خود گفت: در دوره مورد بررسی 120 مورد شركت در مجامع شركت‌های غیر تابعه برای تصویب صورتهای مالی، بودجه و طرح تملك دارایی همچنین 25 مورد حضور در جلسات كارشناسی و پیش مجمع برای شركتهای تابعه و غیر تابعه، انجام یافته است.

منصف درادامه خاطر نشان كرد: طی یكساله دولت یازدهم این دفتردر بخش امور مجامع 5 وظیفه عمده را شامل تشكیل جلسات مجامع عمومی سازمانها و شركتهایی كه وزیر صنعت، معدن وتجارت رییس مجمع عمومی آن است(45 مورد)، نمایندگی این وزارتخانه در شركتها، سازمانها، بانكها و بیمه هایی كه وزیر صنعت، معدن وتجارت عضو مجمع عمومی آنهاست(120 مورد)، انجام امورو وظایف مربوط به اجرای سیاستهای كلی اصل 44قانون اساسی در سطح وزارتخانه و شركتهای تابعه و در نهایت اظهار نظر نسبت به طرح ها و لوایح پیشنهادی كه از طرف كمیسیونهای مختلف دولت ومجلس به این وزارتخانه منعكس می شود(بیش از 100مورد) به انجام رسانده است.

مدیر كل دفتر امور مجامع و بودجه وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در یكساله دولت یازدهم در بخش بودجه اقداماتی مانند تهیه وتنظیم بودجه سالانه وزارتخانه، شركت در جلسات كمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی بمنظور دفاع از بودجه پیشنهادی به انجام رسیده است.

کد N469684

وبگردی