آفتاب
معاون صدا:

رادیو عملکرد دولت را در کمترین زمان به گوش مردم می‌رساند

رادیو عملکرد دولت را در کمترین زمان به گوش مردم می‌رساند

معاون صدا اظهار کرد: اعتقاد داریم در راستای امیدبخشی به مردم یکی از بهترین راهکارها این است که اقدامات و عملکرد وزارتخانه‌ها را در کمترین زمان به گوش مردم برسانیم.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد حسین صوفی (معاون صدا) رادیو را عرصه انعکاس خدمات دولت در همه زمینه‌ها دانست و همکاری وزرا با این رسانه را خوب توصیف کرد.

وی همچنین عملکرد رادیو در پوشش اهداف، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات دولت را از راهکارهای امیدبخشی به مردم دانست و از نگاه ویژه شبکه‌های مختلف این رسانه به هفته دولت خبر داد.

صوفی گفت: با توجه به تنوع شبکه‌ها و برنامه‌های رادیویی، بخش قابل توجهی از برنامه‌های روتین در طول سال به انعکاس برنامه‌ها، اقدامات و عملکرد دستگاه ها و نهادهای دولتی اختصاص دارد. بسیاری از وزرا، معاونان، استانداران و کارشناسان آنها در طول سال به عنوان مهمان در برنامه های این رسانه شنیداری حضور می‌یابند و گزارش عملکرد ارائه می‌کنند.

معاون صدا افزود: برخی زمان‌ها نقطه عطف است؛‌ برای مثال هفته دولت که این برنامه ها حجم بیشتری می‌یابند و برنامه های پرشماری از شبکه های گوناگون در قالب های مستند، گزارشی و حضور مسئولان این عملکرد را پوشش می دهند.

به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، صوفی در پاسخ به این که کدامیک از وزارتخانه ها یا نمایندگانشان تعامل پویا، مستمر و کارآمدتری با رادیو دارند، گفت: همه وزارتخانه ها با رادیو تعامل خوبی دارند. ما هم اقدامات و فعالیت هایشان را پیگیری می کنیم و از آن ها می خواهیم تا از فرصتی که رسانه در اختیارشان قرار داده، استفاده کنند و گزارش عملکرد خود را به سمع و نظر مردم برسانند.

انتهای پیام

کد N469605

وبگردی