آفتاب

عضو کمیسیون انرژی: دولت نرخ تورم را واقعگرایانه اعلام کند

عضو کمیسیون انرژی: دولت نرخ تورم را واقعگرایانه اعلام کند

خانه ملت نوشت:

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه گرانی موجود کشور با آمارها و ارقام اعلامی از سوی دولت همخوانی ندارد گفت: دولت نرخ تورم را با توجه به وضعیت موجود و با جامع نگری بیشتر اعلام کند.

ابراهیم کارخانه ای در نشست علنی امروز (چهارشنبه 5 شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به رئیس جمهور گفت: برکناری مستمر خانواده های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از عرصه مدیریت کشور برخلاف تکریمی است که رئیس جمهور از خانواده آنها با حضور در منزل آنها انجام میدهد؛ از این رو لازم است رئیس جمهور با این برخورد مقابله کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: گرانی و تورم مزمن در شرایط رکودی کشور فشار مضاعفی به مردم وارد می کند که با آمارو ارقام ارائه شده از سوی دولت همخوانی ندارد.

او گفت: رئیس جمهور پیش از این گفتند که مردم باید کاهش تورم را در جیب خود احساس کنند نه در آمارها و ارقام از این رو شایسته است دولت نرخ تورم را با جامع نگری بیشتر و براساس آنچه که مردم با آن مواجه هستند و با توجه به رکود اقتصادی کشور اعلام کند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: واقع نگری موجب جلب رضایت بیشتر مردم می شود.

کارخانه ای با بیان اینکه بیکاری بزرگترین معضل کشور است و به سمت فارغ التحصیلان دانشگاهی در حرکت است گفت: علی رغم پذیرش گسترده دانشجو در کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاهی متاسفانه برنامه جامع و هدفمندی برای کاهش نرخ بیکاری در کشور نیست.

این نماینده مردم در مجلس از رئیس جمهور خواست تا کاهش نرخ بیکاری را در اولویت برنامه های دولت قرار دهد.


23231

 

کد N469504

وبگردی