آفتاب

لغو برنامه کیانیان برای کمپین «سطل آب یخ»

لغو برنامه کیانیان برای کمپین «سطل آب یخ»

رضا کیانیان که قرار بود جلوی بیمارستان «محک» برنامه‌ای را برای حمایت از کمپین«سطل آب یخ» اجرا کند‌، گفت که اجرای این برنامه به زمان دیگری موکول شده است.

این بازیگر به خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: قصد داشتم این برنامه را در بیمارستان محک برگزار کنم، اما از آنجا که این بیمارستان محل نگهداری کودکان سرطانی و تحت درمان است، این احتمال وجود داشت شلوغی برنامه، در آسایش بچه‌ها اخلال ایجاد کند. به همین دلیل فعلا برنامه را لغو می‌کنم و بعدا درباره برنامه بعدی، خبر می‌دهم.

او در ادامه با ابراز قدردانی از استقبال مردم برای همراهی با این برنامه اضافه کرد: از همه مردم عزیزمان قدردانی می‌کنم که در تمام کارهای خیرخواهانه پیش‌قدم هستند. در همین مدت کوتاهی که از اطلاع رسانی این برنامه گذشت، با استقبال و تماس‌های مکرر آنها روبرو شدم که همه اینها نشانگر مهر و محبت‌شان است. و حالا که برنامه من عوض شده است، بزودی درباره برنامه بعدی خبر می‌دهم.


به گزارش ایسنا، موسسه «محک» نیز با انتشار مطلبی درباره لغو این برنامه اطلاع‌رسانی کرد.

متن این پیام که در اختیار ایسنا قرار گرفته، به شرح زیر است:


«آرامش کودکان محک؛ دغدغه رضا کیانیان

در پی دعوت رضا کیانیان از تمامی مردم برای حضور در بیمارستان محک به منظور مشارکت در برنامه متفاوتِ او برای پیوستن به کمپین سطل یخ در روز یکشنبه 9 شهریور ساعت 14، این هنرمند محبوب ضمن اعلام لغو این رویداد از تمامی مردم خواست تا در روز یاد شده به منظور حفظ آرامش و آسایش کودکان معصوم مبتلا به سرطان به بیمارستان محک مراجعه نکنند.


کیانیان گفت: «به علت استقبال گسترده مردم نیکوکار برای حضور در این برنامه و با توجه به اینکه اولویت و دغدغه اصلی همه ما تأمین رفاه و آسایش کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت محک است و از آنجا که تجمع تعداد زیادی از افراد در این محیط بیمارستانی مناسب شرایط جسمی و روحی این کودکان عزیز نیست، لذا لغو این برنامه را به اطلاع همه هم وطنان عزیز می‌رسانم و از همگان تقاضا دارم به این بیمارستان مراجعه ننمایند.»

محک ضمن قدردانی از تمامی یاوران نیک اندیشی که با قلمی یا قدمی یا درمی همراه کودکان مبتلا به سرطان و تمامی انسان‌هایی که نیاز به همراهی و حمایت دارند، هستند؛ امید دارد با تداوم اعتماد، عشق و مشارکت همه اعضای خانواده بزرگ این سازمان هر روز در مسیر ارتقای کمی و کیفی حمایت‌ها از فرزندانش گام بردارد.»


رضا کیانیان به درخواست مهناز افشار برای پیوستن به کمپین سطل آب یخ پاسخ مثبت داده بود و اعلام کرده بود که این برنامه را به شکلی خاص در مقابل بیمارستان محک اجرا می‌کند.

انتهای پیام




کد N469315

وبگردی