آفتاب

بیانیه وزارت خارجه به مناسبت پیروزی مردم غزه بر متجاوزان صهیونیستی

بیانیه وزارت خارجه به مناسبت پیروزی مردم غزه بر متجاوزان صهیونیستی

وزارت امور خارجه به مناسبت پیروزی مردم مقاوم غزه بر متجاوزان صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر نشانه‌های نصرت الهی در سرزمین فلسطین به منصه ظهور رسید و ملت قهرمان فلسطین توانستند حماسه دیگری را در پیروزی خط مقاومت و به زانو درآوردن رژیم صهیونیستی در مقابل اراده پولادین مردم و دلاورمردان مقاومت بیافرینند. جمهوری اسلامی ایران پیروزی مردم مقاوم فلسطین و غزه را به همه ملتهای شریف و آزاده خصوصا ملت و رهبران مقاومت فلسطینی تبریک و تهنیت می گوید.

بدون شک تحمیل خواسته های برحق مقاومت به سردمداران صهیونیستی در نبرد نابرابر غزه ، ثمره رشادت و از خودگذشتگی هزاران شهید و مجروح است که توانستند پرچم مقاومت را علیرغم اقدامات غیرانسانی صهیونیست ها برافراشته‌تر از گذشته در مقابل چشم جهانیان به اهتزاز درآورند. این پیروزی بار دیگر نشان داد که تنها راه احقاق کامل حقوق مردم فلسطین، تاکید بر خط مقاومت و پایداری در مقابل توسعه طلبی رژیم صهیونیستی است و اشغالگران و غاصبان حقوق ملت فلسطین در قبال چنین روحیه و ایمان مستحکمی، چاره ای جز پذیرش شکست نداشته و نخواهند داشت.

جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر استمرار حمایت خویش از مقاومت مردم فلسطین و با آرزوی علو درجات برای شهدای حملات ظالمانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و طلب شفای عاجل برای مجروحان، با خانواده های شهدا و مجروحان و آسییب دیدگان از حملات اخیر ابراز همدردی می‌کند و بر این باور است که این پیروزی، مقدمه و بشارتی برای آزادسازی نهایی همه سرزمین‌های اشغالی از جمله قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیسم خواهد بود.

/2727

کد N469182

وبگردی