آفتاب
با حضور معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری انجام شد

بهره برداری از مسیر جدید ارتباطی ملارد به شهریار و چندین فضای آموزشی

بهره برداری از مسیر جدید ارتباطی ملارد به شهریار و چندین فضای آموزشی

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری روز چهارشنبه همزمان با چهارمین روز هفته دولت، طی سفری یک روزه به شهرستان ملارد استان تهران، چند پروژه عمرانی را در حوزه‌های آموزش و راه، افتتاح کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان یاران (ایسنا)،‌ مرتضی بانک در ابتدای سفر به شهرستان ملارد پس از استقبال رسمی توسط فرماندار و مقامات محلی این شهرستان با حضور در گلزار شهدای ملارد و نثار گل ، به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در برنامه‌های نیم‌روز اول این سفر، جاده چیتگر، ساختمان جدید آموزش و پروش و مدرسه ۱۵ کلاسه علاقه‌بندان ملارد را افتتاح کرد.

طبق این گزارش، جاده چیتگر که به طول یکهزار و ۷۰۰ متر مسیر ارتباطی جدید، بین ملارد و شهریار را برقرار می‌کند و همچنین مدرسه ۱۵ کلاسه علاقه‌بندان در زمینی به مساحت سه هزار و ۴۲۶ متر و با هزینه یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، همزمان با هفته دولت، در خدمت توسعه فضاهای آموزی شهرستان ملارد قرار گرفت.

بانک در ادامه این سفر از مجموعه‌های کشت وصنعت واقع در اخترآباد از توابع ملارد بازدید کرد و بهره‌برداری از سه طرح هادی روستایی و بازدید از طرح بزرگ ترسیب کرب از دیگر برنامه‌های معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در سفر به ملارد است.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در پایان این سفر در نشست شورای اداری شهرستان ملارد که با حضور نخبگان و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

انتهای پیام

کد N468877

وبگردی