آفتاب
حاجی دلیگانی خواستار شد،

اقدام عاجل دولت برای اصلاح امور اقتصادی و معیشت مردم

اقدام عاجل دولت برای اصلاح امور اقتصادی و معیشت مردم

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با تبریک پیروزی مردم غزه در جنگ اخیر با رژیم صهیونیستی، از اقدامات رسانه‌ای صداوسیما برای اطلاع‌رسانی در مورد وقایع غزه تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسینعلی حاجی دلیگانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس، اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت مردم غزه بالاخره نتیجه داد و من این پیروزی را به ملت غزه، فلسطین و مردم ایران اسلامی تبریک می‌گویم.

وی افزود: این پیروزی در شرایطی به دست آمد که جریان رسانه‌ای استکبار و صهیونیسم تلاش فراوانی کردند که صدای مردم غزه به جایی نرسد اما بحمدالله صداوسیمای جمهوری اسلامی با یک عملیات عظیم رسانه‌ای توانست جریان یکسویه تبلیغات غربی و صهیونیستی را به هم زده و با اطلاع‌رسانی به موقع، دقیق و ایجاد حساسیت لازم در داخل و کشورهای منطقه و جهان، جنبش ضدصهیونیستی را رقم بزند که در نتیجه حداقل در 40 کشور جهان تظاهرات مردمی به نفع مردم مقاوم غزه و فلسطین رقم زده شد.

این نماینده اصولگرای مجلس با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی، باهنر و هفته دولت، اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند همه باید به دولت کمک کنیم تا دولت بتواند در جهت اصلاح امور اقتصادی و معیشت که دغدغه اصلی مردم است، اقدامات عاجل را به عمل آورد.

وی بر لزوم حل مشکل ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان تاکید و ابراز امیدواری کرد که دولت هر چه سریعتر اقدامات اجرایی در این زمینه را آغاز کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس یادآور شد: از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور می‌خواهم هیاتی را به حوزه اینجانب اعزام کند تا وضعیت نگران‌کننده مدارس را ببینند و در این باره چاره‌اندیشی کنند زیرا اگر همین وضعیت ادامه داشته باشد و بنا باشد از اعتبارات استانی استفاده شود تا 100 سال آینده مدارس تخریبی شهرستان ما قابل بازسازی نخواهد داشت.

حاجی دلیگانی در ادامه خواستار صدور مجوز متروی شاهین‌شهر، اختصاص بودجه برای تکمیل مطالعات متروی شهرهای اطراف، افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان برخوار، رفع اشکالات پرداخت نقدی یارانه‌ها، تخصیص آب به استان اصفهان و رفع حادثه‌خیزی شبکه فاضلاب شهرستان شاهین‌شهر شد.

وی تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه کاره،‌ راه‌اندازی پایگاه امداد جاده‌ای و اورژانس، شبانه‌روزی کردن درمانگاه همراه با داروخانه و رفع کمبود آب شرب را از دیگر مطالبات مردم حوزه انتخابیه خود عنوان کرد.

انتهای پیام

کد N468784

وبگردی